Någon som har några tips på vad som är för stort eller för litet på en Honda Civic 3dörrars sedan, kom gärna med förslag på fälgar. Är lite osäker på vad man ska köra på för stuk, så lägg som sagt lite tips och råd från er smak
billigaste fälgarna som jag tycker e riktigt snygga säljer www.skruvat.se dom har många tum och väldigt billiga fälgar, finns 16"fälgar till min crx som e ursnygga för bara 800kr/st hoppas du hittar nåt
Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)
Kan kolla o se vad dom har :p ah gött de jo något ska man väll kunna hitta
Crxkoffe skrev:
billigaste fälgarna som jag tycker e riktigt snygga säljer www.skruvat.se dom har många tum och väldigt billiga fälgar, finns 16"fälgar till min crx som e ursnygga för bara 800kr/st hoppas du hittar nåt
Jag hade då inte kört med större än 15". 16" har en tendens att se för stort ut på en tredörrars. Sen angående bredd och offset så sitter 15x8 +~15 perfekt utan att behöva en massa arbete.
Okej, funderade på 17" men vet inte om de hade blivigt bra.. Okej, men om man har 16x8" hur mycket sticker de ut till skärmarna? ET är lite osäkert också hur mycket man kan köra på så att det ser bra ut.
Vill ju gärna att de ska sticka ut lite med, iaf till skärmkanterna.
D94 skrev:
Jag hade då inte kört med större än 15". 16" har en tendens att se för stort ut på en tredörrars. Sen angående bredd och offset så sitter 15x8 +~15 perfekt utan att behöva en massa arbete.