dock hade en mer diskret bredning fallit mig i smaken menmen nu fåru på fälgar med redigt bred kant iallafal och fläsksulor.
Jag har ju tagit kort nästan bara fixerat på var den e breddad eller var man säger.. men står man och kolla på hela bilen så syns det faktiskt inte så jätte mycket. Först och främst kommer det nog bli centrumvända(+ breddade bak) 940 plåtisar sen när ekonomin tillåter blir det nog Mk18, Super DTM, mim juventus eller dylikt!
dock hade en mer diskret bredning fallit mig i smaken menmen nu fåru på fälgar med redigt bred kant iallafal och fläsksulor.
Jag har ju tagit kort nästan bara fixerat på var den e breddad eller var man säger.. men står man och kolla på hela bilen så syns det faktiskt inte så jätte mycket. Först och främst kommer det nog bli centrumvända(+ breddade bak) 940 plåtisar sen när ekonomin tillåter blir det nog Mk18, Super DTM, mim juventus eller dylikt!
Jojo men du tror allt du får köra på bredare doningar om det ska fylla ut bredade super dtm eller mk18 snygast på en 142a hade nog nästan vart ett par bredade 15tums plåtisar med breda däck menmen smak sak ska bli roligt se hur detta blir.
Vart dött nu ett tag pga jobb, skola & annat skit. Hade tänkt att meka lite imorgon men vädret verkar inte riktigt tillåta det så det får väl vara. Får se i helgen om jag hinner me det då!
Vart ute i garaget och kapat till en gäng sånna här bitar som alltså skall svetsas mellan ytter och innerskärmen. Regnar ute idag så vill inte ta ut bilen, och det måste jag för att kunna svetsa så det får väl vara tills imorgon eller nått!
extremt dålig bild men där ska alltså plåtarna sitta mellan ytter och innerskärm
Ja vad fan ska man säga? Du gör ett förjävla bra jobb och bilen kommer nog se jäkla bra ut när den blir klar! Fälgar har du tänkt så långt fram ännu och hur breda eftersom breddat?
Min ser ju lite halv fet ut med 10.5or bak med 15mm spacers , kommer bli gocart utav min
Ja vad fan ska man säga? Du gör ett förjävla bra jobb och bilen kommer nog se jäkla bra ut när den blir klar! Fälgar har du tänkt så långt fram ännu och hur breda eftersom breddat?
Min ser ju lite halv fet ut med 10.5or bak med 15mm spacers , kommer bli gocart utav min
Tackar, ja förhoppningsvis blir den riktigt bra!
Ja ang fälgar så är ekonomin dålig nu eftersom jag slutar gymnasiet i juni.. så har ju inte hunnit arbeta upp något större kapital. Så först får det bli centrumvända 940 fälgar som skall breddas bak(hur mycket har jag inte bestämt än, men däckmässigt borde jag få in minst 245/255 ) och sedan målas svarta Längre fram siktar jag på Mk18, super DTM eller kanske mim juventus...
Ja ang fälgar så är ekonomin dålig nu eftersom jag slutar gymnasiet i juni.. så har ju inte hunnit arbeta upp något större kapital. Så först får det bli centrumvända 940 fälgar som skall breddas bak(hur mycket har jag inte bestämt än, men däckmässigt borde jag få in minst 245/255 ) och sedan målas svarta Längre fram siktar jag på Mk18, super DTM eller kanske mim juventus...
Känner det samma går ut 5e juni och vill ha klar bilen innan 3 veckors ledighet sen jobb men det är svårt att fixa allt utan pengar , snålade på däckbredd för att spara pengar !
10" ungefär då i bak iallafall
MIM Juventus ser jäckligt bra ut på 140is om jag kommer ihåg rätt!
Känner det samma går ut 5e juni och vill ha klar bilen innan 3 veckors ledighet sen jobb men det är svårt att fixa allt utan pengar , snålade på däckbredd för att spara pengar !
10" ungefär då i bak iallafall
MIM Juventus ser jäckligt bra ut på 140is om jag kommer ihåg rätt!
går ut samma datum ah pengarna ska ju räcka till mer än bara renovera bilar..
Lite dött här nu för har inte hunnit köpa gas till svetsen än. Och det är mycket med vårbruket så har inte riktigt tid för 142:an just nu.. Men förhoppningsvis drar det igång snart igen !