Grymt! Allt funkade hoppas jag? Och ja du måste sänka, jag velade ett tag med Alpinan men när jag väl beställt och fått dit coilsen så blev det en helt annan bil, det bästa jag köpt till bilen utan tvekan. Do it!
Jag sökte bara e39 m5 mirrors. Det är en hel djungel men sen beror på det på vilka funktioner man vill ha dom jag har nu är elektriskt infällbara, har både memory och tilt funktion och är elektriskt uppvärmda
Jag sökte bara e39 m5 mirrors. Det är en hel djungel men sen beror på det på vilka funktioner man vill ha dom jag har nu är elektriskt infällbara, har både memory och tilt funktion och är elektriskt uppvärmda
Okej, jo det är samma funktioner som jag vill ha förutom memory
Okej, jo det är samma funktioner som jag vill ha förutom memory
Det ska finnas en säljare i Taiwan som säljer alla slags möjliga m5 speglar. Alla andra säljare som säljer replikor är dom från Taiwan ofta med ett dyrare pris. Jag behövde inte heller betala tull
Gillade grillen till fronten ! Vart köpte du den? har letat som faan efter den med luftintagen.. Fränt med fjäderbensstaget också! Har du gjort det själv?
Gillade grillen till fronten ! Vart köpte du den? har letat som faan efter den med luftintagen.. Fränt med fjäderbensstaget också! Har du gjort det själv?
Tack så mycket, kul att höra jag beställde båda från eBay. Tror grillen gick på 800 och fjäderbensstaget på 900 typ annars finns det ju dom som bara köper själva ringarna och borrar hål i sin nuvarande grill och limmar fast