UPPDATERING!Eftersom jag tillfälligt blev 08a under 3 veckor hände det inte mycket alls... eller nu ljög jag. Pappa har varit riktigt duktig. Fixat klart nästan all el i bilen, byggt avgassystem, lämnat in fälgarna för byte av gummi och även riktning av en (tror jag..), vandaliserat baklysena så dom ska vart godkända för svenskt bruk (gul blinkers), så tack för det!
Så denna helgen är det fullt fokus på bilarna.
Idag har vi:
* Putsat bromsrör och kletat på sådan där smörja (med TRYCKluft... pappa är inte alls nöjd över att jag kallar det lufttryck
haha)
* Fått ut bilen från garaget med två av dom nya sommardäcken sen två gamla vinterdäck (dom andra var inte klara)
* Börjat byta saker mellan bilarna, idag blev det;
- dörrar, var även tvugna att fixa om elen i dem.
- skärmar
* Letat upp originalhögtalarna till dörrarna för att sätta in i den som ska säljas.
* Provmonterat fronten och insett att "fan, den blev ju låg.."
Jag verkligen rådiggar att bromsoken matchar med baklyset! Mums!
The old one and the new oneCharley <3 Fick av någon konstig anledning inte öppna bilden i Camera Raw, därför ser den lite skum ut..Röd markering att fronten måste fixas så kanten matchar däcket lite mer, även om det där är ett vinterdäck..Jag har säkert glömt något men det skall fixas med bilarna imorgon med så då blir det väl ännu en uppdatering! Sen måste jag säga att det är första gången jag kört en bil som är så pass urplockad, va liten den kändes o va lätt det var att sticka ut huvudet för att se när man backade
På återseende!