hejsan jag funderar på att köpe en mercedes. har som fassnat på c-200 eller c-180. så nu har jag hammnat i en sitts där jag försöker välja mellan tre bilar som jag har hittat på blocket. jag undrar om det finns någon som vet något om bilarna och vad man ska tänka på kolla gärna igenom länkarna och säg vad du tycker om du orkar och har lust http://www.blocket.se/gavleborg/Mercede … 0.htm?ca=2
skillnaden är väl utrustningen mellan epstite och elegance eller clasic. men inte alltid :p som i min c-klass som är en classic som brukar vara snik så har ha skin, stora kliman, stora farthållaren osv. men esprit har ja för mig ska vara den sportiga, classic den snikiga och elegance den lyxiga men kan ha fel:p
skillnaden är väl utrustningen mellan epstite och elegance eller clasic. men inte alltid :p som i min c-klass som är en classic som brukar vara snik så har ha skin, stora kliman, stora farthållaren osv. men esprit har ja för mig ska vara den sportiga, classic den snikiga och elegance den lyxiga men kan ha fel:p