Tackar för dom nuvarande kommentarerna negativa som possetiva, alltid roligt att höra vad folk tycker tänkte köra på vita fälgar denna sommar då ja körde silver förra sommaren,
nepps ja orkade inte, ska likaså åt veckan montera vinter fälgarna... tänkte bara som hastigast å se hur det ser ut med vita fälgar, och ja vart nöjd så det är bara att slipa ner och lacka seriöst åt veckan då d.v.s om jag inte börjar högglans polera vinter fälgarna...
mycket snyggare innan du lackade, och tips tills nästa gång maskering är mer än halva jobbet.
Det är inte vit färg om du ser det är silver då ja lackade om dom härföre, jag gjorde det som hastigast då jag likaså nästa månad eller så då jag får råd byta samtliga sulor runt om så det spelar som ingen roll då
Turbolag skrev:
Snyggt med vita fälgar, men tror du inte att de blir lite mycket vitt?
Borde kanske passa bättre med Pärlgrå eller svart som kontrast?
Endast min åsikt, det är upp till dej.
Jag trodde att det inte skulle se ut så pass bra, men jag har bestämmt mig för att lacka om dom en gång till i samma vita kulör och svart " centrum " för att bryta av det hela, kommer ju att se ut annat också då jag nu direkt efter bes ska snöra solfilm runt om och andra bakljus...
Oboy6 skrev:
Inte snyggt me vita fälgar på den bilen tycker ja..mycket bättre före
synd att du inte tyckte samma som jag men tack för din kommentar