3663
Sök

Nu har de gått förlångt , malmö , muslimer

2 644 Inlägg
15 oktober 2006
Trådstartare
Shenare.. såg den här filmen nyss.. de första ja tänkte va va fan e de här ? fattar ingen att de har gått förlåt eller ? :S

http://www.jesper.nu/filmer/fight/Rosengard.php här är länken kolla gärna skriv sne va ni tycker..

// Lindgren

Johan Lindgren

524 Inlägg
15 oktober 2006
HAHAHAHA, stackars malmöbor tongue

2 644 Inlägg
15 oktober 2006
Trådstartare
GrebyAxel skrev:
HAHAHAHA, stackars malmöbor tongue

haha de e ju sjukt fna..

Johan Lindgren

vorsprung durch teknik
886 Inlägg
15 oktober 2006
Fy fan vad stökigt, kan inte vara kul att vara polis i det området.

Yrkesförare
1 073 Inlägg
15 oktober 2006
Vem kan egentligen bli förvånad? Detta har ju pågått hur länge som helst.
Men det e ju klart, folk som blundar ser ju inget...

Vakna för fan!!!

9 108 Inlägg
15 oktober 2006
Gammalt klipp.. Men tänk på alla fördelar vi får med mångkultur smile Pizza t.ex. roll

4 571 Inlägg
15 oktober 2006
Jag kan ju inte påstå att jag är förvånad...

1 256 Inlägg
15 oktober 2006
Vågar man åka igenom där med bilen?

2 644 Inlägg
15 oktober 2006
Trådstartare
Jonni skrev:
Vågar man åka igenom där med bilen?

Sista man gör..

Johan Lindgren

1 256 Inlägg
15 oktober 2006
MilleN skrev:
Gammalt klipp.. Men tänk på alla fördelar vi får med mångkultur smile Pizza t.ex. roll

Pizzan kommer ju dessvärre från Italien,

Men kebab! Finns det gott om i rosengård!

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
15 oktober 2006
JAg har bott i malmö mina föräldrar gör det fortfarande och detta är tyvärr vardagsmat. men ingen som inte har bott dig kan igentligen veta hur det är. så säger jag varken bu eller bä.

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

1 256 Inlägg
15 oktober 2006
Jag bor nära Bergsjön, Kortedala, Hammarkullen.. Det är fan inte bättre där big_smile

Som tur är så är det en djup skog i mellan wink

När det blev strömlöst för nån veckasen, så blev dom laglösa.. Ett stort upplopp med massa galningar som kastade sten o shit! big_smile

Yrkesförare
1 073 Inlägg
15 oktober 2006
Jag har bott i Malmö i 24 år och detta e inget man höjer ögonbrynet för när det gäller den stadsdelen bla, tyvärr. Det hårda klimatet som råder i Malmö kan ingen riktigt förstå förrän man upplevt det.

Flyttade till Söderhamn för knappt ett halvår sen ca, och detta lugn som råder i denna stad kan göra det svårt för utomstående att verkligen fatta läget i Malmö.

Jag ser tillbaka på min hemstad med både längtan och förrakt...sorgligt...

SSS -12
3 217 Inlägg
15 oktober 2006
Bor i Malmö... Polisen har inte svårt att kontrollera det, de dödar bara varandra! Det mesta är släktbråk som innefattar vapeninnehav i form utav skjutvapen och knivar, senast även golfklubbor... Bråken handlar om stoltheten att inte kunna förlora och skämma ut sin släkt (sjukt!)

Världen ser inte bättre ut än sådär, välkommen till Malmö! Men sen är det även en väldigt överskattad version. Filmbevis, självklart det kan man väl inte säga emot, inte ens jag. Men det drabbar aldrig dig och mig. Rosengård är ett land i en stad.

Sen får ni även tänka på vilket ben BBC står på. HÖGER, HÖGER så in i helvete, George Bush för hela slanten. De gör inte sitt bästa för att förfina Malmös ghetto, detta är inte vardag Eliza. En släktfejd har pågått nu under året (säkerligen ännu längre), det är detta ni vittnar i klippet. Man måste sätta sig in i deras religion (jag är inte 100% själv), där sägs det lite att ingen står över dem.

Lindgren_ : Tänk dig för vad du skriver, ledsen... Jag hatar dem, men jag står inte på samma sida som dig... Dra för guds skull inte hela Malmö över en kant! Här finns mycket invandrare, men jag kan svårligen se att alla skulle få på fan för att BBC har filmat problematiken och smutsat ner allting.

Ps. Jag är själv en kille som inte drog mig för att skrika det ena och det andra i min ungdoms idioti... Jag är helsvensk, men vet fan inte vad där finns att vara stolt för! Ds.

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

SSS -12
3 217 Inlägg
15 oktober 2006
Oj, vad jag samlade på mig ettor nu tongue

Tolka det rätt gott folk... Men man måste få rätt bild från någon!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

2 644 Inlägg
15 oktober 2006
Trådstartare
Sry kanske skrev lite fel men aja finns säkert bra  ställen i malmö me smile

Johan Lindgren

SSS -12
3 217 Inlägg
15 oktober 2006
Lindgren_ skrev:

Du är välkommen att besöka, jag är inte arg på dig smile

2 644 Inlägg
15 oktober 2006
Trådstartare
Fuckface skrev:
Lindgren_ skrev:

Du är välkommen att besöka, jag är inte arg på dig smile

hehe får göra de nån gång så man får uppleva de smile ok bra smile

Johan Lindgren

SSS -12
3 217 Inlägg
15 oktober 2006
Sen är inte det värsta i Malmö muslimerna, det är specifikt araberna! tongue

Men som sagt, man behöver inte skapa sig problem... Det finns alltid någon som har ont av vad man skriver här!

Fisketokig
2 997 Inlägg
15 oktober 2006
...sen så är folk förvånade att SD gått frammåt i senaste valen... HA-HA

Polisen gör ju inget, rensa ut skiten en gång för alla annars kommer det bara bli värre!

säger bara 3 ord

SKICKA HEM DEM

Inte rasist men men...

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Sök