Bor i Malmö... Polisen har inte svårt att kontrollera det, de dödar bara varandra! Det mesta är släktbråk som innefattar vapeninnehav i form utav skjutvapen och knivar, senast även golfklubbor... Bråken handlar om stoltheten att inte kunna förlora och skämma ut sin släkt (sjukt!)
Världen ser inte bättre ut än sådär, välkommen till Malmö! Men sen är det även en väldigt överskattad version. Filmbevis, självklart det kan man väl inte säga emot, inte ens jag. Men det drabbar aldrig dig och mig. Rosengård är ett land i en stad.
Sen får ni även tänka på vilket ben BBC står på. HÖGER, HÖGER så in i helvete, George Bush för hela slanten. De gör inte sitt bästa för att förfina Malmös ghetto, detta är inte vardag Eliza. En släktfejd har pågått nu under året (säkerligen ännu längre), det är detta ni vittnar i klippet. Man måste sätta sig in i deras religion (jag är inte 100% själv), där sägs det lite att ingen står över dem.
Lindgren_ : Tänk dig för vad du skriver, ledsen... Jag hatar dem, men jag står inte på samma sida som dig... Dra för guds skull inte hela Malmö över en kant! Här finns mycket invandrare, men jag kan svårligen se att alla skulle få på fan för att BBC har filmat problematiken och smutsat ner allting.
Ps. Jag är själv en kille som inte drog mig för att skrika det ena och det andra i min ungdoms idioti... Jag är helsvensk, men vet fan inte vad där finns att vara stolt för! Ds.
Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu