3561
Sök

Nu har de gått förlångt , malmö , muslimer

676 Inlägg
17 oktober 2006
SieRRa_WeeD skrev:
Foffis skrev:
hmm. asså, dessa invandrare som inte kan hålla sig i skinnet utan ska vara ute o slåss, o sno grejjer, och spöa gammla kärringar på gatan bara föratt få 10kr och få respekt av sina kompisar. tack vare dom så får andra invandrare som sliter hårt på sina yrken, är otroligt trevliga, respekterar sveriges lagar, bara en massa skit! haha, jag tycker det är så kul med nazister, ärligt talat, jag tycker att dom är totalt helt j*vla pantade. stå och haila på något satans torg och tro att dom är gudar bara föratt dom inte tycker om utlänningar för har dragit alla utlänningar över en gräns! 14 åringar som tror att dom är stora som hus och kan spöa alla utlänningar, stackars ungar asså. har inget vettigare att tro på än någon nazist gubbe som dödade alla judar bara föratt han själv var jude. *suck* sprid ut utlänningarna på olika platser runt om i sverige. BYGG FÖR FAN INTE UPP NÅGRA J*VLA SLUMOMRÅDEN! det är de sämsta man kan göra! då kommer dom ju bara att börja med kriminaliteten. fy satan, ställa sin bil där och äntan är den totalt nerplockad natten efter eller så är den borta. helt sjukt! o vi kan la knappast lita på Mr. Reinfeldt att han ska göra något åt saken...

Over And Out

DETSSUTOM HADDE DU SVARET DÄR....BYGGER MAN STÄLLEN O PLACERAR ALLA PÅ SAMMA STÄLLE JA DÅ BLIR JUH RESULTATET DÄREFTER OCHSÅ...REINFELD LOL MAN HAR JUH SETT REDAN VIKKEN BRA BÖRJAN DOM FÅTT..FATTAR INTE VA FÖR IDIOTER SOM RÖSTAR PÅ DOM,

haha visst är han go gubben big_smile fattar inte va folk tänkte på när dom rösta på honom! "woho, sänkta skatter, mer jobb, mer betalt" jo visst, men vad är konsekvenserna då? lol säger jag bara, nästa val så kommer han INTE att vinna iaf! hoppas folk har insett va fan dom röstade på nu.

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
17 oktober 2006
Jonni skrev:
Jag bor nära Bergsjön, Kortedala, Hammarkullen.. Det är fan inte bättre där big_smile

Som tur är så är det en djup skog i mellan wink

När det blev strömlöst för nån veckasen, så blev dom laglösa.. Ett stort upplopp med massa galningar som kastade sten o shit! big_smile

Hur kunde ni se de? hm... wink

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

225 Inlägg
17 oktober 2006
rösta för att vi som jobbar får det sämre..tror ni att reinfeld bryr sig om oss eller...han har sina miljoner så han klarar sig iaf..göran persson visste iaf va han talade om och vimlade inte runt som en höna

To Feel Or Not To Feel Cosworth....

162 Inlägg
17 oktober 2006
Kompisen satt ju på kumla fängelse, när han kom ut så sa han att de flesta va svenskar, det e ju bara att så fort en utläning åker skit för så är det som en svartprick på en stor vitttavla.
Och tyvär är det sant. Det e alltid dåliga rykter som sprids snabbast

498 Inlägg
17 oktober 2006
jag tycker inte om de invandrarna som kommer med en jäkla attityd och tror de äger gatan de går på och alla andra ska bara ur vägen!

och om de ska hit så får de bete sig som folk o visa lite hyffs... tänker då på invandrare i tonåren!
och JAA de finns svenskar som också beter sig så men nu är det inte det vi snackar om!

225 Inlägg
17 oktober 2006
man kommer ingenstans med den här diskussionen,,man kan försöka få folk att tänka lite annorlundare..har ni tänkt på när man sr på efterlyst..om de e invandra brukar det låta talade me brytning..kan juh va finnar ochså..varför säger dom inte när en svensk gör något talade perfekt svenska eller han va troligen svensk..på så sätt skulle man lägga mer märke till hur många svenskar de e som gör brott..det man hör är talade me brytning annars säger dom inget o då är de lättare att man kommer ihåg aha jusste invandrare igen

225 Inlägg
17 oktober 2006
andreas_940 skrev:
jag tycker inte om de invandrarna som kommer med en jäkla attityd och tror de äger gatan de går på och alla andra ska bara ur vägen!

och om de ska hit så får de bete sig som folk o visa lite hyffs... tänker då på invandrare i tonåren!
och JAA de finns svenskar som också beter sig så men nu är det inte det vi snackar om!

men du andreas vad snakar du om?vem äger hela gatan? vad är de som du är rädd för...

225 Inlägg
17 oktober 2006
UseDubbelTurbo skrev:
Fuckface skrev:
Hoppas ingen här inne sitter och surar på idéen att brott och problematik inte hade uppkommit om det inte varit för invandrarna och alla dessa "blattar"... Det är skitsnack, skitsnack så det bara smäller om det!

Brott begås såväl av svenskar som av utlänningar, det är inget snack om saken. Hade statistiken sjunkit, självklart hade vi klandrat vartenda jävla brott som begåtts... Världen är felfri, det är människan som förstör den!

Jag har svårt att se att en person som inte bor i närheten av ett invandrartätt område (storstad) kan yttra sig i saken... Man kan säga sin mening, men man har aldrig känt på vad den innebär!

Hur bra hade du känt dig om du, ensam flyttar till ett nytt ställe... Ingen pratar ditt språk, ingen ser ut som dig och folk; utan att du öppnat munnen, tar för givet att du är fullkomligt dum i huvudet och tänker misshandla dig såfort mörkret tränger sig på! VAD ÄR DET FRÅGAN OM? Människor, är ni helt från vettet...?

Invandring såsom utvandring är ett nödvändigt ont i utvecklingen av världskartan... Kom inte och säg att du hatar hamburgare, pizza och kebab... Om du gör detta så finns det garanterat hur mycket som helst som är godare, t ex Taco... Jag heter inte Tina, och lagar mat gör jag inte heller... Men hade det inte varit för en gnutta invandring (där allt började) så hade vi fortfarande ätit det man fångar med spjut och någon förbannad älgjävel på helgerna!

Du, jag eller invandraren på hörnan i kiosken, ingen av oss är normala eller skapta för samhället... men vi gör vad vi ska! Vi gör vad vi är här för...

Alla invandrare jag känner tycker det är fullt aceptabelt att va kriminel för att försörja sin familj... det tycker inte svenskar.

ja lätt jag skulle göra vadsomhelst för att försörja mig..skulle inte du?

498 Inlägg
17 oktober 2006
SieRRa_WeeD skrev:
andreas_940 skrev:

men du andreas vad snakar du om?vem äger hela gatan? vad är de som du är rädd för...

men brukar säga så??

men för att ta ett exempel

jag och en klasskompis gick hem från skolan och går på en bred gågata och så kommer det en icke svensk person på cykel och några meter från oss skriker han att vi ska akta oss!!

och ett annat ex.

jag var påväg till skolan en eftermiddag och på andra sidan skolan ligger ett hyreshusområde med massa invandrare. Framför mig går de två invandrare och helt plötsligt vänder de sig om och frågar vad jag heter?? jag tycker inte de har med det att göra så jag går vidare men de ställer sig framför mig och börjar peta på en...
Då börjar jag lacka och de springer över gatan mot hyreshusområdet och jag efter, så tar de upp en list med spik i (en gammal golvlist i detta fallet).

Sedan ger de mig en artikel ur en tidning där det går att läsa om en misshandel och säger att jag kan råka ut för det.
under tiden som vi står där så kör där förbi en bmw som kommer från hyreshusområdet, då en av killarna hotar att säga till killen i bmw att spöa mig.

Sedan gick jag vidare!

Så frågar ni varför man inte tycker om invandrare!

225 Inlägg
17 oktober 2006
aha skitsamma jag tycker inte om alla svenskar heller...och inte alla invandrare heller..jag ser de som dom som e bra mot mig vill ja kunna erbjuda lika tillbax annars fuck off..men jag hatar inte alla svenskar för det e så många som är grymt bra

BMW Power
2 362 Inlägg
17 oktober 2006
SieRRa_WeeD... så du skulle kunna tänka dig vara kriminell för att försörja dig?. Jag skulle aldrig kunna tänka mig vara kriminell för att försörja mig, leta ett vettigt jobb och lev efter situationen, och ge dig fan ifrån andras saker.

För är du kriminell och måste försörja dig så måste du ta något som inte är ditt? eller?, oavsett hur du en vrider och vänder det.. så förstår inte, du lät vettig i början av denna diskussion, men nu börjar jag tveka..
Senast redigerat av FugitivE (17 oktober 2006)

BMW, bogsering med wire :/

SSS -12
3 217 Inlägg
17 oktober 2006
Jag saknar ord till hur denna konversationen har gått off topic.

Det pratades om Malmö och muslimer och inte hur alla "jävla invandrare" klänger sig fram i kön och ska stå i vägen utan att flytta sig!

Jag tycker vi bryter av här om jag ska vara ärlig, kontaktar moderator, detta har urartat från en politiskt sedd konversation med vuxet språk, till en barnslig käftning om vitt och svart!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

2 644 Inlägg
17 oktober 2006
Trådstartare
Fuckface skrev:
Jag saknar ord till hur denna konversationen har gått off topic.

Det pratades om Malmö och muslimer och inte hur alla "jävla invandrare" klänger sig fram i kön och ska stå i vägen utan att flytta sig!

Jag tycker vi bryter av här om jag ska vara ärlig, kontaktar moderator, detta har urartat från en politiskt sedd konversation med vuxet språk, till en barnslig käftning om vitt och svart!

Håller med.. Dags o låsa tråden

Johan Lindgren

177 Inlägg
17 oktober 2006
jag har suttit och läst alla sidor och det är många olika åsikter om invandrare,muslimer m.m.. både bra och dåliga.
Jag är själv invandrare och jag umgås mest med invandrare,självklart har jag många svenska kompisar som jag umgås med,men jag ser inte dom som svenskar eller invandrare utan jag ser dom som människor,dom kanske har annan hårfärg eller annan färg på ögonen med det spelar ingen roll för mig.
jag ser själv hur dåligt många invandrare beter sig men jag ser lika många svenskar som beter sig likadant,och så är det.
man kan inte säga att BARA invandrare gör dittan o dattan... och rosengårds grejjen,alla vet att det är ett ställe som har en massa invandrare,jag har kusiner som har bott där,jag har själv vart där och det är inte så farligt som media får det o se ut.
så innan ni börjar gapa om att invandrare gör si o så tänkt på att det finns invandrare som sliter för att att kunna försörja sina familjer och inte alls är elaka monster som bara vill slåss och sno saker..

/Valle

Administratör
11 911 Inlägg
17 oktober 2006
Nu räcker det.

Tråd låst.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök