Fuckface skrev:
Hoppas ingen här inne sitter och surar på idéen att brott och problematik inte hade uppkommit om det inte varit för invandrarna och alla dessa "blattar"... Det är skitsnack, skitsnack så det bara smäller om det!
Brott begås såväl av svenskar som av utlänningar, det är inget snack om saken. Hade statistiken sjunkit, självklart hade vi klandrat vartenda jävla brott som begåtts... Världen är felfri, det är människan som förstör den!
Jag har svårt att se att en person som inte bor i närheten av ett invandrartätt område (storstad) kan yttra sig i saken... Man kan säga sin mening, men man har aldrig känt på vad den innebär!
Hur bra hade du känt dig om du, ensam flyttar till ett nytt ställe... Ingen pratar ditt språk, ingen ser ut som dig och folk; utan att du öppnat munnen, tar för givet att du är fullkomligt dum i huvudet och tänker misshandla dig såfort mörkret tränger sig på! VAD ÄR DET FRÅGAN OM? Människor, är ni helt från vettet...?
Invandring såsom utvandring är ett nödvändigt ont i utvecklingen av världskartan... Kom inte och säg att du hatar hamburgare, pizza och kebab... Om du gör detta så finns det garanterat hur mycket som helst som är godare, t ex Taco... Jag heter inte Tina, och lagar mat gör jag inte heller... Men hade det inte varit för en gnutta invandring (där allt började) så hade vi fortfarande ätit det man fångar med spjut och någon förbannad älgjävel på helgerna!
Du, jag eller invandraren på hörnan i kiosken, ingen av oss är normala eller skapta för samhället... men vi gör vad vi ska! Vi gör vad vi är här för...