2410
Sök

Vad anser ni om "Tyskstuk"??

689 Inlägg
22 november 2008
tyskstuk e snyggt

Skogsbo
209 Inlägg
22 november 2008
tyskstuk i all ära jävligt grymt. men ibland kan de gå till överdrift. enligt mig själv men alla tycker ju olika. men även dom överdrivna är jävligt brutala. men inget jag själv vill ha tongue

Kenwood Listen to the Future
I reject your reality and substitute my own
kvalificerad som en idiot, men fullt kvalificerad.
läs även min projekt tråd.http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=104618/

VW Ägare
1 011 Inlägg
22 november 2008
Burken skrev:
tyskstuket med för små däck är gräsligt.. japan stuket med mega vingar och dekaler lika så...

Byggen som mr fun och gänget gör e lite larvigt.. skärmar i motorutrymmet utanpå dörrarna... nae.. det ska vara cleant för att falla i min smak..

Håller med dig men det kanske syns på mitt bygge...smile

Henrik Eberlund

Skruvar på allt!
30 Inlägg
31 maj 2011
I mina ögon är "tyskstuk" helt okej (sänkt, breda fälgar, lite små rostig, och något takräcke med något på), så länge det inte går överstyr...
"Svenskstuk" väl antingen en äldre Volvo med lite rally stil (många extra ljus, stora stänk lappar, en diskret vinge) eller en äldre Volvo som är lite små rostig, sänkt, list strippad m.m. I så fall är det okej i mina ögon, eller är jag helt lost?
Egentligen är alla stuk riktigt sjyssta bara man bygger bilen lite personlig och inte som alla andras smile

-Fullgas = motor ras...
-Fulltös = medvetslös...

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
31 maj 2011
Jag gillar bilar som ser rätt så org ut fast med något större fälgar å en sänkning. Fabriksstyling helt enkelt. Fast säger ju inte att jag inte även gillar tyskstuk å japsstuk för den delen smile Beror lite på vad de e för bil. Men för de mesta gillar jag styling som ser ut att vara rätt så org.

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

7 392 Inlägg
31 maj 2011
hatar streech,, ser ju fan inte klokt ut,, sen den cleana loocen på tyskstuk är snyggt,, har sett mkt fina gammla golfar,, men det var nog jänkarna som började med den cleana loocen från början,, wink

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
3 juni 2011
Hellaflush !!!!!!

Sök