Tyskstuk i min stad är ett ganska cleantstuk. Jag skulle vilja beskriva det så här: En Invandrare som kör en väldigt fin och Splitter NY bmw M3,M5 eller "valfri-bmw-i-3-serien"(dock nyaste modellen)
Men stuket då undrar ni? Ja det är:
bilen är HELT i original skick(original fälgar och allt) följt av att den är tvättad och skinande ren, Krydda med en personlig Reg-skylt and there you go : )
Sen har vi EPA/A-traktorerna. Dem här känner ni till men jag kan ändå förklara hur dem är i mina trakter, Jag tror dock att det är ganska likt runt om i sverige ändå. Nå väl dessa bilar ser man oftast utanför stan och ute på landet. Föraren är en ung utrustad med Keps,sverige-tröja och en prilla under läppen. Bilarna som gäller är Volvo 140, 240, 740 eller Duett med Några år på nacken och lite rost-skador.
Och stuket här då? Jo man har varit på Micro och köpt solfilm(och slängt på det lite halvtaskigt), Sätesöverdrag med drak-motiv, Närmsta MDS-Baslåda i skuffen,och i bland förekommer också neon under bilen, och slutligen en wunderbaum som man hänger i backspeglen.
Kompletteras gärna med ett par feta navkapslar också.
Senast redigerat av PyroN (16 oktober 2006)
Det kommer alltid en ny trevlig lördag, men det kommer inte en ny trevlig ungdom.