detta projekt är ju en självklarhet att följa! Riktigt grymmt bygge du håller på med Tumme upp!
Jasså det säger du trevligt att fler tittar in nu! Då jag saknar garage helt kommer jag få vänta lite med att fortsätta i bilen då det är förjä*la kalt ute ena 4-5minus är ok att jobba i men INTE 10
detta projekt är ju en självklarhet att följa! Riktigt grymmt bygge du håller på med Tumme upp!
Jasså det säger du trevligt att fler tittar in nu! Då jag saknar garage helt kommer jag få vänta lite med att fortsätta i bilen då det är förjä*la kalt ute ena 4-5minus är ok att jobba i men INTE 10
Det är ett normalt litet bygge haha
ja det förstår jag, inte roligt att greja utomhus! Normalt bygge? jo tjena
Det är ett normalt litet bygge haha
ja det förstår jag, inte roligt att greja utomhus! Normalt bygge? jo tjena
Roligare att säga att hela bilen byggdes på en garage uppfart än att den byggdes inomhus med profs prylar Jag använda de billigaste Jula Verktygen såsom sågar fräsar etc Dock har jag en Dewalt dragare men du förstår principen
Helt normalt enligt mig men att jag bygger i stål är bara för att jag gillar att hållas med materialet. Jobbat med det i 2 år och använde det i skolan varje dag i 3 år Så är van att hantera sånt skit
Får se vad en Gatbyggd Db bil kan spela sen när jag fått hem basarna etc
Haha trodde du fick tag på billiga spl 12"or nämnligen..Men så det blir lite Gz? fint!
Haha sätter inte sånt i mina bilar längre haa inget illa menat mot något märke eller person men de priset han begär kan han få behålla dom hur mkt han vill