Så där, dags för en uppdate efter 4v... Har varit med om en bilolycka så har inte riktigt kommit igång än igen.. Men nu!
Gjorde tidigare i veckan en utflykt till Skellefteå och hämtade två motorer och en dragkrok
Dragkroken för att den är vad som bilen är reggad med
En 1600 för att det är vad den är reggad med
Sen en 1900 bara för att den fanns liggandes
Här nu ändrat mig... Igen... Nu ska jag fixa den vita mantan istället... Jag ger upp den svarta efter att hittat 3st överplastade rosthål... I enbart en innerskärm..
Sen så måste ju denna bort ifall denna ska besiktas... För efter 1971 så måste instrumentbrädorna vara stötabsorberande vid kollision...
Sen var det bara att börja försöka få ut originalpanelen
Kändes jävligt kasst då jag behöve plocka ut halva buren för att få lös instrumentbrädan...
Lagomt dåligt svetsat...
Sen finns det ju denna variant, röret som går över framrutan var kapad och sen bara punktat ihop... Blir köpta nytt rör..