2763
Sök

Någon som vet något om Din Cykel och Bil Kristianstand?

450 Inlägg
5 februari 2013
Trådstartare
Tjenare.

Har hittat en riktigt ifn bil som jag ska köpa och det rä ifrån Din cykel och bil i kristianstad. Tänkte kolla om det är någon som vet något om denna firma om dom är seriösa och så?

Oerhört tacksam för svar

450 Inlägg
6 februari 2013
Trådstartare
ingen som vet något?

Rumpmas
3 860 Inlägg
6 februari 2013
http://www.allabolag.se/640421JRJE/Din_ … istianstad

Bedöm själv om du vågar handla av en sådan skutt.

En förutsättning är att du kan mycket om vanliga fel på den bilmodell du tänker kolla på.
Senast redigerat av Andromeda (6 februari 2013)

450 Inlägg
6 februari 2013
Trådstartare
Andromeda skrev:
http://www.allabolag.se/640421JRJE/Din_Cykel_och_Bil_i_Kristianstad

En förutsättning är att du kan mycket om vanliga fel på den bilmodell du tänker kolla på.

var de något speciellt på den länken eller att de stog 0 på anställda?

Rejsa ?
2 959 Inlägg
6 februari 2013
ChrisO skrev:
Andromeda skrev:

Nystartat, låg omsättning och ägaren kanske...

Autotech

450 Inlägg
6 februari 2013
Trådstartare
Busgrabb skrev:
ChrisO skrev:
Andromeda skrev:

Nystartat, låg omsättning och ägaren kanske...

ne kändes inte direkt helt 100 efter man hade pratat med han innan och fixa mera bilder på bilen man var intresserad av har inte kommit så ville bara kolla vad ni sa.

72 Inlägg
6 februari 2013
Hejsan, var och besökte denna firma för jag o min syterdotter hade hittat en fin V 40 på blocket som då såldes av dessa, kan nog ärligt säga att vi var där i max 3 minuter innan vi snabbt körde därifrån, bilderna på bilen såg ju kanon ut men verkligheten en annan och under dessa minuter var det en anställd som försökte starta en omega kombi - jag ljuger nog inte om startmotorn var igång konstant under vår tid där, jag menar - om bilen inte startar då felsöker man väl?

450 Inlägg
6 februari 2013
Trådstartare
IROC-Z4EVER skrev:
Hejsan, var och besökte denna firma för jag o min syterdotter hade hittat en fin V 40 på blocket som då såldes av dessa, kan nog ärligt säga att vi var där i max 3 minuter innan vi snabbt körde därifrån, bilderna på bilen såg ju kanon ut men verkligheten en annan och under dessa minuter var det en anställd som försökte starta en omega kombi - jag ljuger nog inte om startmotorn var igång konstant under vår tid där, jag menar - om bilen inte startar då felsöker man väl?

ne då var de ju en väldans tur att man inte kommer åka ner då. var lite rädd för det också att de skulle vara ngt

72 Inlägg
6 februari 2013
Om du hittar något annat här nere i skåne på en bilfirma så kan du höra av dig, känner till väldigt många och vet vilka som är seriösa...

450 Inlägg
6 februari 2013
Trådstartare
IROC-Z4EVER skrev:
Om du hittar något annat här nere i skåne på en bilfirma så kan du höra av dig, känner till väldigt många och vet vilka som är seriösa...

låter schysst:) ska kika runt lite då. vet du någon bilfirma där nere som kan tänkas ha ford focus 98-01 eller mondeo runt samma årsmodell?

72 Inlägg
6 februari 2013
Inte på rak arm förutom då fordförsäljarna, men jag kan hålla utkik några dagar framöver om jag ser något...

450 Inlägg
6 februari 2013
Trådstartare
IROC-Z4EVER skrev:
Inte på rak arm förutom då fordförsäljarna, men jag kan hålla utkik några dagar framöver om jag ser något...

låter  kanon:)

Sök