Hej.. jag har en volvo s60-R 00 med cd-växlare och navigation där skärmen kommer up ur instrument panelen.. min fråga är finns det något sätt man kan se på fil på den skärmen. och finns det något sätt att få aux utag utan att bli av med cd växlaren? skiter igentligen i cd-växlaren, men navigations skivorna sitter i den. så vill helst ha navigation kvar.. HJÄLP!!
du har ingen s60R om de är en 00a de lär gå att koppla på en vanlig auxadapter med en Y-kabel till stereon å bruka den precis som vanligt. Auxs.se tror jag dom heter har rätt mycke till volvos hu stereos i just s60.
på min bil funkar både den interna cd växlaren och min auxinterface.
jag bara väljer vilket jag vill använda på stereon, antingen Cd player ( interna cd växlarnen med 4cd skivor) eller så väljer jag CD charger, dvs min aux interface å styr iphonen...
Som sagt, har du den inbyggda cd vxl så bör du ha en ledig DIN bak p stereon, där kan du koppla in ev adapter. Den jag har, ska inte fungera på HU 650 men.... min gör, är skit smidig. Läser SD/USB/AUX.
Jag har inte navigationen el org subb, så jag hade 2st DIN ledig. Nu sitter det 1st 10" aktiv låda och 1st adapter monterade.
Förövrigt bil nr 2 jag har den monterad på och det var HU650 i förra me. Brorsan kör med samma modd.
OT! Det här med varöf vissa s60 heter s60-R har vi haft uppe men ingen verkar veta... är inte samma som den s60R du har Xuri, som är den "riktiga" R...
okej. jag vet hur man kopplar in aux och vart man köper.. men jag har en intern cd växlare . + en i bakluckan. min navigation går på cd växlaren i bakluckan. så kopplar jag bort den så funkar det inte. min fråga va då. 1. går det att kolla dvd på den lilla skärmen? 2. finns det något sätt att fixa aux uttag utan att förlora navigationen?