_Candyman_ skrev:
sen när blev handelsbanken ett utlandskonto???
+ att vi har samma tillverkare av produkter som andra välkända märken,bara det att dom har sin logga som de tar betalt för.
Möjligen att ni kan tuta i nån 17-åring att ni inte drar pengar utanför sverige, det är inte raketforskning att ta reda på
(att handelsbanken är en anhalt är ju iofs ingen hemlis).
Att era produkter håller samma kvalité som t.ex. Alpine tvivlar jag på.
Skicka mig en likvärdig enhet så ska jag göra ett fullständigt test på den, har den samma egenskaper, funktion och kvalité som Alpine betalar jag dubbelt, rakt av.
Nån fler än jag som tror min brevlåda blir tom framöver?
Skämt åsido, jag är väldigt restriktiv mot just importerade produkter just av den anledningen att presumtiva köpare antar att produkterna är "samma sak" som de som säljs i vanliga butiker för 2-3-4 gånger mer pengar.
Det ska ju också nämnas att importtjafset mycket väl kan fungera tillfredsställande men att rent ut sagt ljuga och säga att det är samma sak är fanimej falsk marknadsföring på högsta nivå.
Det finns en anledning till att dessa produkter är billiga och det är inte för att loggan saknas, produktionen är annan, komponenterna och tekniken är annan samt att framställning av mjukvara och komponentkvalité skiljer sig.
Ni kan säkerligen lyckas med era produkter, men gör det snyggt och dra inga valser, de funkar på kidsen men inte på inbitna multimediafreak.
Informera kunderna i vad era produkter skiljer sig på gentemot andra, ungefär som Rusta/överskottsbolaget, deras produkter är "samma" som andra också, men dom håller inte lika bra som originalen som produceras i vettiga miljöer och under andra omständigheter.
Ska väl också tillägga att jag inte är någon konkurrent på något vis, vi säljer inte produkter utan jag blir så less på all ökning av import och alla gnälltrådar att det inte funkar som det ska senare.
+ att verkstan fylls med ungdomar och bilägare som kommer med importgrejjer som pajjat och vill få det lagat eller hjälp hur det fungerar.