3700
Sök

Sound vision electronics! www.sv-electronics.com (multimedia för alla)

22 Inlägg
17 oktober 2006
Trådstartare
#1
tja!! ska du köpa multimedia eller stereo så e nog www.sv-electronics.com bra och billigt till rätt pris.

kolla in sidan och säg vad som tycks...smile
Senast redigerat av _Candyman_ (17 oktober 2006)

22 Inlägg
17 oktober 2006
Trådstartare
#2
hehehe......japp...vill ju bara hjälpa folk så man inte blir lurad på en massa onödiga priser...wink

2 911 Inlägg
17 oktober 2006
#3
Att betala mer är inte att bli lurad, det är en garanti för att man handlar ifrån vettiga försäljare och betalar för service och kunnande.

Att SV-Electronics är utlandsreggat via en bolagstjänst och har endel kopplingar mot utlandskonton får mig att rynka på näsan och ta mina stålar någonannanstans.

Sen är ni inte speciellt billiga heller då de rakt igenom är japan-dynga (missförstå mig rätt, finns kundkrets på de prylarna också, personligen gillar jag välkända märken) wink
Senast redigerat av HarryComa (17 oktober 2006)

22 Inlägg
17 oktober 2006
Trådstartare
#4
sen när blev handelsbanken ett utlandskonto??? smile

+ att vi har samma tillverkare av produkter som andra välkända märken,bara det att dom har sin logga som de tar betalt för.smile

2 911 Inlägg
17 oktober 2006
#5
_Candyman_ skrev:
sen när blev handelsbanken ett utlandskonto??? smile

+ att vi har samma tillverkare av produkter som andra välkända märken,bara det att dom har sin logga som de tar betalt för.smile
Möjligen att ni kan tuta i nån 17-åring att ni inte drar pengar utanför sverige, det är inte raketforskning att ta reda på wink (att handelsbanken är en anhalt är ju iofs ingen hemlis).

Att era produkter håller samma kvalité som t.ex. Alpine tvivlar jag på.
Skicka mig en likvärdig enhet så ska jag göra ett fullständigt test på den, har den samma egenskaper, funktion och kvalité som Alpine betalar jag dubbelt, rakt av.

Nån fler än jag som tror min brevlåda blir tom framöver? smile


Skämt åsido, jag är väldigt restriktiv mot just importerade produkter just av den anledningen att presumtiva köpare antar att produkterna är "samma sak" som de som säljs i vanliga butiker för 2-3-4 gånger mer pengar.
Det ska ju också nämnas att importtjafset mycket väl kan fungera tillfredsställande men att rent ut sagt ljuga och säga att det är samma sak är fanimej falsk marknadsföring på högsta nivå.
Det finns en anledning till att dessa produkter är billiga och det är inte för att loggan saknas, produktionen är annan, komponenterna och tekniken är annan samt att framställning av mjukvara och komponentkvalité skiljer sig.

Ni kan säkerligen lyckas med era produkter, men gör det snyggt och dra inga valser, de funkar på kidsen men inte på inbitna multimediafreak.

Informera kunderna i vad era produkter skiljer sig på gentemot andra, ungefär som Rusta/överskottsbolaget, deras produkter är "samma" som andra också, men dom håller inte lika bra som originalen som produceras i vettiga miljöer och under andra omständigheter.

Ska väl också tillägga att jag inte är någon konkurrent på något vis, vi säljer inte produkter utan jag blir så less på all ökning av import och alla gnälltrådar att det inte funkar som det ska senare.
+ att verkstan fylls med ungdomar och bilägare som kommer med importgrejjer som pajjat och vill få det lagat eller hjälp hur det fungerar.
Senast redigerat av HarryComa (17 oktober 2006)

1 631 Inlägg
18 oktober 2006
#6
Denna typ av reklam för en butik vill jag inte se i forumet. Köp annonsplats istället.

// Gurra
BMW 530 med Alpine F1 Status, Scanspeak Illuminator, 2 x Genesis DMA, 4 x Genesis DMX
Tävla i bilstereo? Besök Svenska Bilstereoförbundet för info.

10 287 Inlägg
18 oktober 2006
#7
Luktar företagsreklam. Låser tråden så får Chrizz avgöra / radera.

(Vi har flera här med företagsanknytning och vill dom göra företagsreklam - då får man betala för reklamplats = lika för alla)

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Administratör
11 858 Inlägg
18 oktober 2006
#8
§9 Marknadsföring och försäljning
Det är förbjudet att skapa eller sprida marknadsföring för egen eller andras näringsverksamhet. Försäljning och annonsering får inte förekomma på annan plats än Köp & sälj.

Sv-elektronics har för övrigt annonserat på garaget.org tidigare för er som varit uppmärksamma.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."


Sök