Hej! har inte hängt härinne på garaget på många år.. har nu tagit mitt förnuft till fånga och skapat mig ett nytt konto. Med det skulle jag vilja visa mitt lilla Evo-projekt... Bilen det handlar om är alltså en Evo Ix FQ 340 - England import.
Tanken med projektet är att få ett schysstare stuk på bilen, förbereda den till en och annan trackday till sommaren. En hel del kolfiber blir det samt fälgar med rejäl stance. Kommer beta av en sak i taget och hoppas att ni tycker det ska bli kul att följa.
( )Hks SSQV dump
(/)Engine dressup
(x) Carbon Vortex generator
(x) Carbon Bonnet vent
(x) Carbon side skirt extensions
(x) Carbon rear bumper extensions
(x) Carbon frontlip RA
(x) Carbon air ducts
(x) Carbon pillar trim
(x) Carbon mirrors
(/) Hsd monopro coilovers
( ) Fjäderbensstag bak
( ) Toning av rutor
(/) Nya fälgar+gummi...?!
( ) R-däck till 17" Enkei
Listan kommer updateras efterhand.
_____________________________________________________________________________________________
Lägger upp lite bilder på vad som gjordes innan vintern kom..
handlade lite skräp som kan vara bra att ha.
Fick hem lite stänklappar
Nya bromsskivor, alltid trevligt.
Köpte en uppsättning fälgar , BBS challenge 18x8 215/35 (till salu)
Spacers för att klara brembo-oken
Allmänt meck!
_____________________________________________________________________________________________
Vår 2013
Trevligt paket från Driftworks!
Innehöll det här.. ja minus min fina kisse då.. Morris skulle självklart godkänna!
Planer framöver då.. Jo jag väntar på lite grejer, bla en hel hög med kolfiberdelar, fälgar, däck och lite annat från den stora världen. Återkommer snart med mer bilder och info om det som händer!
// Niclas
Update 18/2-13
Fick hem lite smågrejer idag från andra sidan jorden. Kanske inte kommer användas i bilen, Tyckte ändå det var roligt med lite Ralliart detaljer
1st ralliart växelspaksknopp
2st ralliart bältesskydd
1st ralliart handbromsöverdrag ( )
Då bilen står i väntan på sina nya HSD ben så har jag lite svårt att knäppa några bra bilder... Ska återkomma med detta så fort jag får möjlighet!
Hare fint!
// N
Idag kom det hem en hel hög med trevliga grejer! Tack till Rexpeed och alla trevliga säljare på ebay!
I den svarta lådan ligger det Carbon-pillar trim, får se om det blir snyggt på bilen.
Nu är det bara att vänta på att få montera allt skoj på bilen och hoppas att det blir ett bra resultat!
//N
Senast redigerat av N_petersson (26 februari 2013)
0
0
0
0