Bilen jag ska bygga på är en 518 e34 som är trött och törstig ! har man en gång åkt pigg diesel så vill man inte åka något annat och denna gången kommer de bli minst de dubbla effekten!
Det lät bra gött när ni drog förbi garaget i Rikards 123a, såg ut att peta på rätt fint också. Hördes en bra bit bort på motorvägen, då var vi inne i garaget också
ja de e riktigt bra ljud i den när laddet kommer ! den pinnar på fint , vi körde ifrån en nyare bmw 7 serie på väg hem med haha:D
De där du lade bild på är inte elementen det är fördelningsventiler. Får ut lite extra bränsle med just dom där. Men som nackdel får du lite högre egt o och ruffig tomgång! The only way to go är Görans 7,5mm pump med 6000rpm regulator och hans egna ALDA. Grym pump de.
De där du lade bild på är inte elementen det är fördelningsventiler. Får ut lite extra bränsle med just dom där. Men som nackdel får du lite högre egt o och ruffig tomgång! The only way to go är Görans 7,5mm pump med 6000rpm regulator och hans egna ALDA. Grym pump de.
jaha ! :-D för han som hade dom sa att de vs elementen men nu vet ja ja enligt han skulle tomgången försvinna men .. ja ja ska skicka min 203 pump te han så fort jag testkört motorn i bilen å se så allt lirar ! :-D
fått köpt mig en multirem och är på jakt efter vevaxelbult men har inget hittat än! och detta va de enda jag har hunnit göra idag... suck men imorgon ska de göras klart hoppas jag