Ny bil! Nytt projekt Stance/Fitment
mingan77 skrev:Zeiiser skrev:mingan77 skrev:"Jäkla smart lösning dedär med öppet för oljefiltret men värt nästan 4000:-?" ???????alltså, de är oklart om de e värt 4000 spänn för en plåt med hål i..Men det är en smart lösning att ha möjlighet att byta oljefilter utan att behöva ta bort hela hashplåten..lr tycker du olika? jo kansk det men det är ju ingen större ingrepp heller o ta bort och eventellt förstärka tråget samtidigt med eller ?? rätta mig ?
Zeiiser skrev:mingan77 skrev:"Jäkla smart lösning dedär med öppet för oljefiltret men värt nästan 4000:-?" ???????alltså, de är oklart om de e värt 4000 spänn för en plåt med hål i..Men det är en smart lösning att ha möjlighet att byta oljefilter utan att behöva ta bort hela hashplåten..lr tycker du olika?
mingan77 skrev:"Jäkla smart lösning dedär med öppet för oljefiltret men värt nästan 4000:-?" ???????
mingan77 skrev:FilipWelin skrev:mingan77 skrev:allt tar sin tid men jag ska försöka få den klar tills 1 Juni då sthlm slow är. prio 1 sthlm slow, premiär för bilfanJa det gör ju det... Plus att man jobbar osv... Men det låter bra, kommer jag och tar en titt då jag är arbetslös
FilipWelin skrev:mingan77 skrev:allt tar sin tid men jag ska försöka få den klar tills 1 Juni då sthlm slow är. prio 1 sthlm slow, premiär för bilfanJa det gör ju det... Plus att man jobbar osv... Men det låter bra, kommer jag och tar en titt då
mingan77 skrev:allt tar sin tid men jag ska försöka få den klar tills 1 Juni då sthlm slow är. prio 1 sthlm slow, premiär för bilfan
Mr_M_ skrev:Fan vad bra det blev
Skuum skrev:Blev riktigt fränt.
Viinikka92 skrev:Ser ju bra ut! Du vågar aldrig foliera hela bilen mattsvart!!
mingan77 skrev:Viinikka92 skrev:Ser ju bra ut! Du vågar aldrig foliera hela bilen mattsvart!! vågar o vågar.. vet inte om jag vill ha den mattsvart