Stripz skrev:
it_mutt skrev:
DanielAsplund skrev:
Okej då vet jag för tanken jag hade med coils var att jag vet inte när plånboken tillåter nya fälgar å att sänka 35/40 å köra på 15" fälgar känns väldigt styggt?
, Dessa kostar ju 5000 å är från TA så det är väll riktigt märke du har ingen erfarenhet eller vet nån som har erfarenhet av TA?
Men tack för svaren
Du menar TA-TECHNIX? Ptja, är väl inte världsbäst, så, man får väl lite vad man betalar för (sett ett gäng trådar här inne, så det är nog bara att söka så får du nog gott om info)
Sen är det ju lite vad man är ute efter också givetvis, handlar det bara om få ner bilen så lär dom absolut göra sitt jobb. Ska man ha åkkomfort också, så är det kanske ett steg upp som gäller
Men 5k låter inte vidare billigt för TA (har för mig jag sett betydligt billigare än så)
Givetvis, sänkning + iaf 17" är väl att föredra, men samtidigt får ju hela bilen en "råare" look som sänkt. Så, jag vet faktiskt inte i vilken "ordning" jag skulle ta det där om det inte skulle göras samtidigt
sänkning först för de ser endå grymmare ut med sänkt å org fälgar än org hög med bara fälgar:)
Ja jo, sant. Audi har en förmåga att se SUV-lika ut oavsett vad, så jo, jag får nog hålla med dig där faktiskt
De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!