Nämen titta vad brevbäraren kom med idag, all plastidip till bilen, tack som fan för all hjälp Fredrik på Stanceit.se. Bilen kommer lackas i helgen eller rättare sagt på fredag efter jobbet så börjar jag så lite bilder kommer troligtsvis till helgen
Tjena, i helgen gav vi oss på min bil och dippade den. jag är inte nöjd med själva lacken då den vart knottrig och jävligt svår att göra rent.. så funderar på att foliera den White pearl eller dra på en riktig lack när plånboken är lite fylligare men men bilen gjorde sig grym i vit iallafall
På kort ser det schysst ut! Hjälpte det inte att dra i mer förtunning efter första lagren heller? Skulle haft blaze blå på fälgarna fortfarande till det där!
2005 A3 Sportback 3.2L -> DTM Facelift
Quattro | 18" OZ-Superturismo | 250Hk VR6 | TT seats (-16) | A3 2012 facelift console | 2DIN conversion
2012 Exterior Facelift | Black Optic | Full courtesy LED | 7" LED touch screen |
DTM-Exterior | RS3 spoiler |
På kort ser det schysst ut! Hjälpte det inte att dra i mer förtunning efter första lagren heller? Skulle haft blaze blå på fälgarna fortfarande till det där!
Fick framrutorna tonade igår igen, fan så mycket skönare och snyggare de blir med heltonat(riktigt jävla dålig mobil bild). Justja får inte glömma att säga att näst nästa lön ska DG Solfilm wrapa min bil, kommer även komma en film när han jobbar
Hallå i rutan! inte gjort så fasans mycket med bilen då jag väntar på foliering men lite har jag allt gjort. Igår rev jag bort fronten för att lysena ska bort och "opereras" lite.
Mycket dipp kvar under fronten men den ska tvättas och poleras innan folieringen för bäst resultat.
Tog även bort lysena igår kväll
Imorse så började jag baka lite
Fan så bra de vart, varför köpa färdigt när man fixa själv Någon ide om vad för lim jag ska använda för att sätta ihop lyktglaset igen? tacksam för svar
Värme, ett byggsilkon och lite press skulle nog räcka bi eller single xenon? Hur länge och hur varmt behövde du köra för att de skulle gå att bända isär?
Quattro | 18" OZ-Superturismo | 250Hk VR6 | TT seats (-16) | A3 2012 facelift console | 2DIN conversion
2012 Exterior Facelift | Black Optic | Full courtesy LED | 7" LED touch screen |
Värme, ett byggsilkon och lite press skulle nog räcka bi eller single xenon? Hur länge och hur varmt behövde du köra för att de skulle gå att bända isär?
Ah kikade lite på biltema och hittade ett där, single en så länge men de går att koppla om lite snabbt bara 50grader i 10min i ugn körde jag
Fan så bra de vart, varför köpa färdigt när man fixa själv Någon ide om vad för lim jag ska använda för att sätta ihop lyktglaset igen? tacksam för svar
Ah kikade lite på biltema och hittade ett där, single en så länge men de går att koppla om lite snabbt bara 50grader i 10min i ugn körde jag
Fint, frågvis; vart fick du tag på linserna? jag har single original, men det vore trevligt med Bi Provade 75 i 10 men fick i alla fall inte isär mina, undrar om de gjort skillnad i monteringen mellan A4 och A3
Fint, frågvis; vart fick du tag på linserna? jag har single original, men det vore trevligt med Bi Provade 75 i 10 men fick i alla fall inte isär mina, undrar om de gjort skillnad i monteringen mellan A4 och A3
Ebay för drygt 600kr tog bort klippsen före innan jag stoppa in dom i ugnen sen efter 10min så var de bara bryta lite försiktigt imellan med en mejsel oxh när den hade särat lite på sig var de bara bryta lite med händerna