Det är ju mer rekomenderat med att space'ra om bultmönstret. Vet inte vad ETn säger på fälgarna, men det är ju vägen du ska gå Kan du ju även tvinga ut dem till sista millimetern å Manton tar väl inte så lång tid på sig att kasta fram ett par!
Det är ju mer rekomenderat med att space'ra om bultmönstret. Vet inte vad ETn säger på fälgarna, men det är ju vägen du ska gå Kan du ju även tvinga ut dem till sista millimetern å Manton tar väl inte så lång tid på sig att kasta fram ett par!
t_one21 skrev:
Blir nog tajt om plats med den ET'n + bredden att få plats med en spacer som lägger om, jag hade nog gått på flytande kona
Blir flytande kona boys, duger inte de så får jag köpa spacers sen
Tjena, idag var jag förbi Danne tidigare på dagen då såg bilen ut såhär, nytt datum förhoppningsvis klar imorn.. lite surt men lika bra att de tar lite tid så vet man att han har gjort ett bra jobb istället för att stressa igenom bilen. Så montage av lysen rails och annat skit blir monterat imorn (Fronten och ensidokjol och listerna runt rutan kvar så de bör han hinna imorn)
Lackade mina rails idag, tänkte jag provar att köra lite själv och blir de inte bra så är de ju bara att lämna iväg dom ska poleras efter dom har härdat under natten.
Inte dom skarpaste bilderna men dom får duga tills vidare
Bilen är helt klar nu, dock lite inredning som ska dit som jag inte har hunnit än. Skulle köra lillebror som tagit studenten så jag iordning bilen hela onsdagen så hann inte sänka den men hans hjul var jag tvungen att ta för mina däck inte har kommit än.. aja lite bilder ska ni få
Har inte sett bilen själv i solljus än så väntar på sol så ska ni få lite bilder på folieringen
Gott folk, däckena är hemma och är iväg på krängning efter mycket om och men. Hade inte fått någon avi eller leverans än äveb fast sista leverans dagen var förra fredagen så ringde en kompis på postnord och fråfade om han kunde hjälpa mig och då hade jag sån jävla tur så han skulle precis åka igenom där jag bodde så jag fick mina däck tillslut