3386
Sök

Baslåda till Caddy / Skoda pickup -98

2 Inlägg
6 mars 2013
Trådstartare
Har kollat runt på många forum utan att finna efter det jag söker. Finns det någon som sitter på en ritning för en 8" bas att ha bakom ryggstödet på en Caddy / Skoda pickup?

Om inte, är det någon som har erfarenhet av färdiga "basrör" / "tube subwoofer". Exempelvis DLS RXT6 6,5" basrör.

Andra tips om ett vettigt bruksljud till samma bil mottages gärna. Det jag hade tänkt är ett 5,25" framsystem från DLS samt en 8" bas. Inget konstigare än så.

Tack på förhand

/Ludwig

559 Inlägg
6 mars 2013
Ludwig_S skrev:
Har kollat runt på många forum utan att finna efter det jag söker. Finns det någon som sitter på en ritning för en 8" bas att ha bakom ryggstödet på en Caddy / Skoda pickup?

Om inte, är det någon som har erfarenhet av färdiga "basrör" / "tube subwoofer". Exempelvis DLS RXT6 6,5" basrör.

Andra tips om ett vettigt bruksljud till samma bil mottages gärna. Det jag hade tänkt är ett 5,25" framsystem från DLS samt en 8" bas. Inget konstigare än så.

Tack på förhand

/Ludwig

Här har du ett kalas paket för dej
http://www.pmshopen.se/baspaket-5/696-0

www.pmshopen.se, webb samt butik i Solna på Johan Enbergsv. 2
Även på Facebook

2 Inlägg
6 mars 2013
Trådstartare
Har du erfarenhet av RXT6:an? Är den ett vettigt alternativ till en hemmasnickrad sluten låda med en 8" i?

Avstängd
10 388 Inlägg
7 mars 2013
Har kört med två biltema "flatsubs" i min. Iofs, en räcker nog mer än väl i det lilla utrymmet smile

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

559 Inlägg
7 mars 2013
Ludwig_S skrev:
Har du erfarenhet av RXT6:an? Är den ett vettigt alternativ till en hemmasnickrad sluten låda med en 8" i?

Absolut är den det, den ska dock sitta under instrumentbrädan fram vid fötterna för att fungera riktigt bra. I den lilla kupén kommer den ihopsydd ett kitt lira riktigt bra. Rxt6:an är en fantastisk liten sak.

www.pmshopen.se, webb samt butik i Solna på Johan Enbergsv. 2
Även på Facebook

Avstängd
10 388 Inlägg
7 mars 2013
O nej, som tillägg; jag menade inte att jämställa biltemas "flatsub" i kvalite med ex.vis DLS, men det tycker jag lite smått säger sig självt smile

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

Försäljare inom Bilmultimedia
434 Inlägg
8 mars 2013
Som andra säger, DLS RXT-6 röret är riktigt mysigt smile

Mvh

Sök