Någon mer som lirar Forza motorsport 4 ? Började lira idag, jävligt kul Men störde mig på en sak och det va att man måste köpa och ladda ner bilpaket för att få tillgång till alla bilar, så som Saab och Volvo bland annat.... Någon som vet nåt annat sätt man kan få tillgång till alla bilar?
har det till xbox skulle gärna vilja ha alla muskelbilar, vadå måste man köpa nåt för att få dom ? jag som kört som en galning för jag trodde man skulle vinna dem..
Du måste köpa microsoft- points till Xbox live på tex spelbutiken.se, sen använder du microsoft-pointsen till att köpa nerladdningsfilerna på xbox- live, så får man bilarna
Just SAAB & Volvo finns redan i spelet när du köper det. Dock så måste du ladda hem bilarna som släpps som DLC. Man måste däremot köpa bilar (alla bilar även DLC bilar ) för att kunna köra dom i career läget med pengar du tjänar i spelens race.
Kolla in Evenetet jag la ut Karlsson701 här på forumet. Forza Motorsport 4 ARL DTM Special Event
det ända jag är intresserad av är muskelbilspacketet hur bär jag mej åt för att få dem ?
Det ända du behöver göra är att gå till Marketplace via FM4. Leta reda på DLC:t och köp det. MS points kan du köpa direkt via Xbox Live om du har ditt kort aktiverat på boxen. Tror det är fliken längst åt höger ute på menyn i Forza som du hittar Car Packs i.