3668
Sök

Färgval på fälg ( kolla min sida).

773 Inlägg
14 mars 2013
Robbannn skrev:
silversnurran skrev:
Robbannn skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/images/66/65642/65642-1b48086094400b4e2a50d3242aa09ac4.jpg
Såhär blev dem smile ångrar inte en sekund att jag tog svarta !. hade ångrat mig med vita och bara blivit irriterad på att jag hade varit tvungen att tvätta oftare smile !

Då trodde jag fel:S aja din bil dina fälgar dina cash:P hoppas du blir riktigt nöjd:P

Du... jag ska säga dig.. jag hann åNgra mig innan han hängde upp dom på bandet ska jag säga tongue....! så jag valde svart !smile

SHOOT!! tror dock Vita hade gjort sig så mycket bättre på din bil:D är lite inne på att måla mina super aero fälgar själv. Får man fråga vad du gav och kände du lackeraren?

56 Inlägg
14 mars 2013
Trådstartare
silversnurran skrev:
Robbannn skrev:
silversnurran skrev:

Då trodde jag fel:S aja din bil dina fälgar dina cash:P hoppas du blir riktigt nöjd:P

Du... jag ska säga dig.. jag hann åNgra mig innan han hängde upp dom på bandet ska jag säga tongue....! så jag valde svart !smile

SHOOT!! tror dock Vita hade gjort sig så mycket bättre på din bil:D är lite inne på att måla mina super aero fälgar själv. Får man fråga vad du gav och kände du lackeraren?

mhm så ligger de till smile.. jag ville ha vita men sen ... neee.. jag frågade polare osv vilken färg.. alla sa svart förutom 1-2 st tongue så jag är mer än nöjd som sagt smile..
Jag gav allt som allt bara 800 för blästringen.. lackeringen vart gratis då min morbror är lackerare smile.
så vem vet vilken färg de blir nästa sommar smile. hehe

56 Inlägg
14 mars 2013
Trådstartare
på tal om coilovers..
http://www.ebay.de/itm/JOM-Gewindefahrw … 5162wt_929

dessa passar min e39 ?
Läst just om dessa JOM. verkar fungera bra ?

773 Inlägg
14 mars 2013
Robbannn skrev:
silversnurran skrev:
Robbannn skrev:

mhm så ligger de till smile.. jag ville ha vita men sen ... neee.. jag frågade polare osv vilken färg.. alla sa svart förutom 1-2 st tongue så jag är mer än nöjd som sagt smile..
Jag gav allt som allt bara 800 för blästringen.. lackeringen vart gratis då min morbror är lackerare smile.
så vem vet vilken färg de blir nästa sommar smile. hehe

Får man fråga om han skulle gjort det på mina aero fälgar för 2 papp?

56 Inlägg
14 mars 2013
Trådstartare
Det hade han kanske gjort , beroende på hur mycket dem hade att göra smile. jag gick ju vid sidan givetvis men inte omöjligt. smile

773 Inlägg
15 mars 2013
Robbannn skrev:
Det hade han kanske gjort , beroende på hur mycket dem hade att göra smile. jag gick ju vid sidan givetvis men inte omöjligt. smile

Gött!! kanske hör av mig om det blir aktuellt då arbetslös man inte har mycket pengar.D

773 Inlägg
15 mars 2013
Robbannn skrev:
på tal om coilovers..

dessa passar min e39 ?

Coils enligt mig gör att allt vad komfort är iaf enligt min erfarenhet, men det står att dem passar så det betvivlar jag inte. Men Googla dem lite läs feedback etc på folk som köpt dessa, hur bra håller dem är dem lättinställda etc. Det hade iaf varit mitt tips:D

56 Inlägg
15 mars 2013
Trådstartare
silversnurran skrev:
Robbannn skrev:

Gött!! kanske hör av mig om det blir aktuellt då arbetslös man inte har mycket pengar.D

ja gört.. ja de är svåra tider nu hmm

56 Inlägg
15 mars 2013
Trådstartare
silversnurran skrev:
Robbannn skrev:
på tal om coilovers..

dessa passar min e39 ?

Coils enligt mig gör att allt vad komfort är iaf enligt min erfarenhet, men det står att dem passar så det betvivlar jag inte. Men Googla dem lite läs feedback etc på folk som köpt dessa, hur bra håller dem är dem lättinställda etc. Det hade iaf varit mitt tips:D

okey får spåna vidare smile såg Hova hade samma för 3000 medans ebay hade samma helt nya samma modell och allt för 1900:- ca med fri frakt från DE. . är det jobbigt att byta ? hur blir det med min bmw då jag har luftbälg bak ? eller jag  antar jag har det.

773 Inlägg
15 mars 2013
Robbannn skrev:
silversnurran skrev:
Robbannn skrev:

ja gört.. ja de är svåra tider nu hmm

Skoja inte blivit uppsagd på 4 ställen nu pga för lite att göra:S bästa är dock att jag jobbar 2 månader får betalt för 3 som kompensation plus a-kassan big_smile men fortfarande styvt me pengar då man håller på och sparar till lägenhet:P men addar dig så jag har dig kontaktbar:P

773 Inlägg
15 mars 2013
Robbannn skrev:
silversnurran skrev:
Robbannn skrev:
på tal om coilovers..

dessa passar min e39 ?

okey får spåna vidare smile såg Hova hade samma för 3000 medans ebay hade samma helt nya samma modell och allt för 1900:- ca med fri frakt från DE. . är det jobbigt att byta ? hur blir det med min bmw då jag har luftbälg bak ? eller jag  antar jag har det.

Detta är ett ämne jag inte vågar snacka om då jag aldrig haft erfarenhet av detta, testa hitta någon här på garaget och snacka med dem, ev projekttråd. Fått mycket tips och trick där ifrån:D

56 Inlägg
15 mars 2013
Trådstartare
silversnurran skrev:
Robbannn skrev:
silversnurran skrev:

Detta är ett ämne jag inte vågar snacka om då jag aldrig haft erfarenhet av detta, testa hitta någon här på garaget och snacka med dem, ev projekttråd. Fått mycket tips och trick där ifrån:D

Japp hittade lite om JO=M och techni -x coilovers smile i princip samma verkar de som.. så får se va jag köper när jag har mer pengar smile.. styvt med cash här med pga C kort smile

773 Inlägg
15 mars 2013
Robbannn skrev:
silversnurran skrev:
Robbannn skrev:

Japp hittade lite om JO=M och techni -x coilovers smile i princip samma verkar de som.. så får se va jag köper när jag har mer pengar smile.. styvt med cash här med pga C kort smile

Ja själv har man C kort med men inte fan får man köra pga felande nedre del av ryggen om man sitter för mycket, blir krympling som 40 åring:D hade man vetat det när man var 15 år och gjort valet hade man helt klart ändrat inriktning:P

56 Inlägg
15 mars 2013
Trådstartare
ja de blir nog så smile. men man får ju köra lite gympa wink.. och inte bara sitta, man får ju inte bli bekväm av sig.. smile Gym gym gym !!

773 Inlägg
15 mars 2013
Robbannn skrev:
ja de blir nog så smile. men man får ju köra lite gympa wink.. och inte bara sitta, man får ju inte bli bekväm av sig.. smile Gym gym gym !!

Hjälper tyvärr inte då det är diskarna som är kassa:S

Sök