940 är väl det "bättre" alternativet, men själv gillar jag sugis mer och särskilt B234F 940 GLT finns ju även som årsmodell 1991 & 1992, både B234F (den svagare varianten) och 940 - win win.. eller win lose?
Om man ska köra original så skulle jag välja en bil med B234F (16V) framför B230FK
Fast de är ju roligare om du köer en ltt, går att åka ifrån många glt om du bara höjer laddet. Men sen kan man ju byta turbo, byta spridare, chippa eller byta sprut osv. Mycket billigare o ha kul med en ltt tycker iaf jag
Fast de är ju roligare om du köer en ltt, går att åka ifrån många glt om du bara höjer laddet. Men sen kan man ju byta turbo, byta spridare, chippa eller byta sprut osv. Mycket billigare o ha kul med en ltt tycker iaf jag
så sant, håller med men man kan plocka ut häst ur en glt med. men denna glt kom upp till bra pris. dock gubbe körd. så ja får sota ur den lite
Fast de är ju roligare om du köer en ltt, går att åka ifrån många glt om du bara höjer laddet. Men sen kan man ju byta turbo, byta spridare, chippa eller byta sprut osv. Mycket billigare o ha kul med en ltt tycker iaf jag
Själv lyckades jag köra ifrån en 940 ltt med höjt laddtryck med min "trötta" GLT 16V , tom så illa att personen sökte upp min bil här på garaget och "klagade" haha
Ägde en 740 16v som drog original v40 T4, slår ju 940 trött turbo alla dagar i veckan:) Sen är det ju bara att byta fronten så blir 740in snyggare än 940in ändå:)
Fast de är ju roligare om du köer en ltt, går att åka ifrån många glt om du bara höjer laddet. Men sen kan man ju byta turbo, byta spridare, chippa eller byta sprut osv. Mycket billigare o ha kul med en ltt tycker iaf jag
Själv lyckades jag köra ifrån en 940 ltt med höjt laddtryck med min "trötta" GLT 16V , tom så illa att personen sökte upp min bil här på garaget och "klagade" haha