Tjenare, det är nu så att jag har stött på ett problem. Får upp då och då en symbol på displeyen som visar ungefär så här --->(!) <----. Har sökt lite och hittade att de var något med bromsarna att göra? Har prövat tvärnita när jag fått upp den och ABSen funkar då som den ska. Vad kan felet vara? Och vad vill symbolen? Tacksam för svar. Mvh
Senast redigerat av alexandersundbom (23 mars 2013)
Symbolen kommer upp och det piper. Det är alltså symbolen för bromsar? hade varit skönt att få det konstaterat så man slipper oroa sig för nått annat..
En polare hade en S4a från -94 (samma modell som blev S6 året efter) och där var det samma visa och då var det bromsvätskan vill jag minnas, så kolla nivåerna på alla vätskor i bilen.
Okej, får ta och kolla på beläggen bak då. Har för mig att beläggen fram var fräscha. Bromsvätskan är full. Kan det vara nått annat? Servoolja? eller något sånt?
Okej, får ta och kolla på beläggen bak då. Har för mig att beläggen fram var fräscha. Bromsvätskan är full. Kan det vara nått annat? Servoolja? eller något sånt?