Ja då singelturbobygget är klart så kommer denna projekttråd nu istället handla om lite allt möjligt om bilen, lite uppgraderingar, bilevenemang och allt annat som hör till bilen :)
bra idé med förstärkningen på växellådan, blev sugen o bygga de på min också men blir de inte massa resonansljud av de?
Jo visst blir det lite extra ljud i bilen men jag själv tycker det går att stå ut med istället för att råka missa en växel och möjligtvis rasa lådan, men det är nog en smaksak om hur mycket ljud man står ut att ha i kupén
Går ju även att bygga ett lite mer avancerat fäste som även går till andra sidan kardantunnel med en växellådskudde för att slippa resonansen men det är ju lite mer komplicerat att bygga men ska man ha bilen mest för busåka och bankörning så räcker det ju med det enkla fästet
Igår var det ju Westaroze Street Meet #2 och självklart var man ju där med sjuan och visa upp sig lite, var även ut i börnrutan och lös upp tillvaron lite Film på det kommer senare Foto av Micke Falk Photography
Ja idag blev det nog slut för säsongen för min del då min diff bestämde sig för att ge upp rätt så rejält, men det är väl sånt som händer när man går upp i lite hästkrafter och är tung i högerfoten Så det blir väl att ställa in den lite tidigare än vanligt för vinterdvalan om man nu inte skulle stöta på en ny diffklump till vettigt pris så är det nån som sitter på en sån så är det bara skicka pm till mig