drazen_gti skrev:
endorfinslaven skrev:
Vem har sagt att dessa POLESTAR bilar serieproduceras, du får nog lugna ner dig med puder runt och i näsan..
Det är ingen STCC bil men STCC-folk har byggt den
Ja jag trivs ute i skogen där slipper jag se backslickungar med puder runt näsan som yrslar som om de var från en annan planet.
Lille pojken jag har mer mil bakom ratten på vanlig 2 filig väg med snittfarter över 150kmh än.....
Fullgas på motorväg då o då i nära anslutning till tättbebyggt område med backslicken orörd ses som mestadels patetiskt i mina skogstrollsögon
då så, tillbaka till skogen med dig och stanna där;) Du snackar bara men bil har du inte ens, du har fått åka med kompisar...
Ha ha ha
Har du hört uttrycket åka hiss !
Nä tänkte väl det det är när man åker fort på väg med kompressioner o krön, i kombo med kurvor blir det intressant.
Har du under dessa förhållanden varit viktlös i bilen, kan inte tro det...
Det är nivån på min bilkörning !
Inget man lär sig på parkeringsfickan utanför caf'erna eller de få gånger under året man lämnar stadskärnan.
På P-fickan rättar man till backslicken o det krävs skills för det.
Mitt motto har aldrig varit att jaga brudar med bilen, och hade det vart så då hade jag inte åkt riskokare.
Har inte sprungit runt med backslick eller spelat Allan på ett eller annat vis
Behöver inte köpa bil eller prylar för att skapa en image men då förstår jag att det sticker i ögonen på dem som försöker in i det sista.
Klart jobbigt för dem när de sedan ser hur misslyckade de är när Toffe med 945an har fyllt den med brudar.....
Ännu jobbigare blir det när de möter upp en Volvo som är mer välbalanserad förare/material och looserbilen åker ifrån dem på en kurvig väg.
Det är just därför det är såååå förbannat skönt o förnedra backslickungar