Ja jag sålde som sagt min 200sx då jag började tänka efter och inse att den kommer kosta MASSOR att bygga klart som jag vill..
Fick den såld utan ansträngning då en kille varit sugen på den i någon månads tid och sålde den för en tusing mindre än vad vi kommit överrens om vilket fick vara OK.
Tog dagen efter en tripp med flickvän och kompis upp till Örnsköldsvik och fick tag kikade på denna:
![https://www1.garaget.org/gallery/images/109/108785/108785-d45c3b05ceaa4d7db7cd5c2444de4351_large.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/images/109/108785/108785-2c8cf0c1bac2ea4bea142b18968a0849_large.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/images/109/108785/108785-e4374c0c179ee408b2c27b8eaf2664f6_large.jpg]()
Specen är följande:
- Apex performance coilovers
- Rota Torque 17x9"
- Exedy sinterlamell och tryckplatta
- Garrett T28 turbo
- Walbro 255L bränslepump
- Oljekylarkitt med filterflyttare
- Fullbur från Finess
- Brickad styrled 7mm , men har Geomaster offset rack spacers ligger som ska monteras.
- RRS mocka ratt
- Racestolar
- Låst diff
- Rensad på all inredning förutom instrumentpanel
Som sagt så är detta en MYCKET mer potent bil. Fullt steg 2 än så länge,men lär gå över till steg 3 senare.
![smile](img/smilies/smile.png)
Hoppas denna kan tänkas vara lika eller mer intressant än den förra bilen jag byggde på
![smile](img/smilies/smile.png)
Det mesta är dock redan fixat med denna,men det var lite tanken med då jag enbart bygger bygger bygger.. Sällan får man köra och det får bli ändring på det nu.