2809
Sök

Videoformat på mobil

401 Inlägg
22 oktober 2006
Trådstartare
#1
finns det något program som gör att divx eller xvid-format stöds på mobiler?

If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!

1 256 Inlägg
22 oktober 2006
#2
Jajjemen, Total video Converter!

Konverterar alla format till 3gp som mobilformatet heter, eller tvärtom..


Du hittar det på http://www.effectmatrix.com/

Lycka te!


401 Inlägg
22 oktober 2006
Trådstartare
#3
man tackar så mycket!
Väldans shysst av dig smile

If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!

Gorgilus addictus
4 754 Inlägg
22 oktober 2006
#4
Ohh! Man tackar också så jätte mycket! Har letat efter de programmet ett bra tag nu.

Allt för den där jävla hatten!

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
22 oktober 2006
#5
hihi jag har alla säsonger av simpsons i 3gp dock så är det inte världen bästa kvalite och det laggar lite i serierna


"Ijenkligen"
786 Inlägg
22 oktober 2006
#6
vilket format ska man ha till sony ericsson då?
mvh

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

215 Inlägg
22 oktober 2006
#7
opeltiffi skrev:
vilket format ska man ha till sony ericsson då?
mvh
Skämt?

"Ijenkligen"
786 Inlägg
22 oktober 2006
#8
SLIMPA skrev:
opeltiffi skrev:
vilket format ska man ha till sony ericsson då?
mvh
Skämt?
eeee nä?
hur ska jag kunna veta det?
jag är inte så jättegrym på datorer och sånt...
mvh

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

Byggare
202 Inlägg
22 oktober 2006
#9
opeltiffi skrev:
vilket format ska man ha till sony ericsson då?
mvh
Till min W810i är det mpeg4 eller 3gp som gäller.

mpeg4 för kvalité men tar plats

3gp för plats men sämre kvalité

<-- En silver grå misil, en bomb i motsatt fil

175 Inlägg
22 oktober 2006
#10
har en s-e w800 men får inte riktigt till det med det där programmet, funkar ju att konvertera till 3gp men sen på telefonen så blir det skit liten bild. vill ju ha så att det blir typ helskärm. gör jag något fel eller ska det blir så?

testade också med ett annat program, funkade fint då, men man kunde bara konvertera korta filmklipp med det sen var man tvungen att betala å de vill man ju inte smile

Like A Glove

3 113 Inlägg
23 oktober 2006
#11
jag tror att alla SE mobiler använder 3gp.. sen dom mordernare modeller har mpeg4

Semper Fi

Byggare
202 Inlägg
23 oktober 2006
#12
NoBra1n skrev:
har en s-e w800 men får inte riktigt till det med det där programmet, funkar ju att konvertera till 3gp men sen på telefonen så blir det skit liten bild. vill ju ha så att det blir typ helskärm. gör jag något fel eller ska det blir så?

testade också med ett annat program, funkade fint då, men man kunde bara konvertera korta filmklipp med det sen var man tvungen att betala å de vill man ju inte smile
I Total video Converter har du en knapp som heter Settings. I den menyn tror jag att det är typ 3e fliken från vänster där du kan ändra storleken på bilden. Är inte hemma nu så jag vet inte säkert men tror att ca 170*190 är rätt storlek. Men det går ju att pröva sig fram.

<-- En silver grå misil, en bomb i motsatt fil

175 Inlägg
23 oktober 2006
#13
okej, ska testa det nu

Like A Glove

Senator
323 Inlägg
23 oktober 2006
#14
fy faan va gött! har fixat programmet och hela kvällen är ju räddad!!!!!smile

Finns bara 2 bilar!! Nya och gamla oplar;)

1 256 Inlägg
23 oktober 2006
#15
NoBra1n skrev:
har en s-e w800 men får inte riktigt till det med det där programmet, funkar ju att konvertera till 3gp men sen på telefonen så blir det skit liten bild. vill ju ha så att det blir typ helskärm. gör jag något fel eller ska det blir så?

testade också med ett annat program, funkade fint då, men man kunde bara konvertera korta filmklipp med det sen var man tvungen att betala å de vill man ju inte smile
Betala? big_smile Varför tror du det finns datorhackers ;D för att få all mjukvara gratis! ;D


Finns CD-Keys, Serials på google.
Senast redigerat av Jonni (23 oktober 2006)


175 Inlägg
2 november 2006
#16
Jonni skrev:
NoBra1n skrev:
har en s-e w800 men får inte riktigt till det med det där programmet, funkar ju att konvertera till 3gp men sen på telefonen så blir det skit liten bild. vill ju ha så att det blir typ helskärm. gör jag något fel eller ska det blir så?

testade också med ett annat program, funkade fint då, men man kunde bara konvertera korta filmklipp med det sen var man tvungen att betala å de vill man ju inte smile
Betala? big_smile Varför tror du det finns datorhackers ;D för att få all mjukvara gratis! ;D


Finns CD-Keys, Serials på google.
fixade serials nu wink

Like A Glove


Sök