3419
Sök

Framvagns problem Golf 2

39 Inlägg
5 april 2013
Trådstartare
Tjena, köpte min brors golf 2a som framvagnsinställningen var åt helvete på för ca ett halvår sen. Det ställdes in på en verkstad som vi vet är bra på att ställa in framvagnar.
Och nu ett halvår senare, så står framvagnen åt helskotta igen hmm Höger framhjul pekar rätt bra åt höger när andra står rakt fram så den drar åt höger.
Så nu till min fråga, någon som har varit med om liknande grej? Vad kan det bero på? Byta någon del? Tycker nämligen inte jag kört rally med bilen.

Svar uppskattas så man inte slänger bort pengar på ännu en framvagnsinställning! smile

Officiell Däcksparkare
919 Inlägg
8 april 2013
det räcker ju med att nosa i en trottoarkant med en golf(klena framvagnar) för att det ska stå åt röven sen haha tongue

Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502

39 Inlägg
13 april 2013
Trådstartare
Dixieman skrev:
det räcker ju med att nosa i en trottoarkant med en golf(klena framvagnar) för att det ska stå åt röven sen haha tongue

Länkarmarna är ju också känsliga de jävlarna tongue Hitta dock problemet! hade satt de nya sulorna bak (med flit) och det visade sig att det var två olika däck fram. Ett kina skit som jag hade höger fram som i sin tur hade högre rullmotstånd och skilde sig lite från andra. Därför drog han så förbannat åt höger big_smile

Sök