Eftersom det kostar att köpa och jag nu innan löning är Uberfattig känner jag att jag måste uppdatera tråden, även om det inte är DIREKT kopplat till Momeo.
Beställt nya klossar till framoken idag då det är ca 2mm kvar och jag gillar att köra snabbt vilket ibland resulterar i snabba inbromsningar.
Ska denna löningen beställa följande från Ebay...
Renoveringsdekaler till fram och bak logon. Hittade den här svarta loggan. Tror de kommer passa som handsken.
Kommer dock beställa med GIUGIARO istället för PININFARINA.
Vinterfälgarna är inlämnade för blästring och pulverlackering i blanksvart. Hittade dom är som också kommer beställas.
För att blinga till det ytterligare lite i kupén beställs även dessa kromramar...
Blir bara tvungen att köpa dessa med som kommer flyttas mellan sommar o vinter. Får se hur länge de får sitta kvar innan något drägg stjäl dom.
Sist men inte minst.... en ny grill. Vill behålla lagom med krom så det blir svart/krom istället för bara svart. Finns extremare men vill inte gå för långt med det hela.
Nu följer ett par bilder på garagerenoveringen....
Ny garageport med installage beställd; Antracitfärgad helisolerad med fjärrstyrd elmotor. Garaget var riktigt bakfyllepiss-gult när vi flyttade in. Nu har vi lagt om tak i svart, monterat häng- och stuprännor i antracit och i sommar målar vi om fasaden i askgrå så vad passar inte bättre än grått i källaren då?!?!?! När jag hittade bilden på min Biscione (avataren) blev jag helt såld så jag ska försöka hitta någon som kan paintbrusha bilden på väggen med skuggning och allt. Idag skissade jag ut konturerna nu återstår det bara att hitta någon duktig artist. Garaget är ganska kort med så idagsläget fungerar en ROSA tennisboll som jag stal av dottern som stop markering. Försöker hitta en "butiks-sensor", typen med en sändare och en reflex på motsatt sida som ger signal när luften emellan bryts som ska kopplas till röda dioder jag ska fästa i ormens ögon. Storslagna planer men jag ska lösa det på något sätt.
Kvällen projekt är att bygga om min Iphone FM-sändare, eller rättare sagt slakta den på ett snyggt sätt så jag kan ha den i facket mellan framstolarna där den inte får plats idag för att ladda och sända FM till stereon eftersom jag måste vänta med inköp av en ny huvudenhet. Tur att jag har 2st så jag inte gråter blod om jag sabbar den
.