Första våren för mig i Linköping på ingång och man ser att en del fina bilar börjar dyka upp, spottade en gul C6 Z06 och en svart EVO VII idag bland annat. Jag skulle behöva lära känna lite folk här och bilintresset är alltid en bra gemensam nämnare man kan utnyttja. Var håller ni hus och vilka är ni? Gärna om det finns några 25+ i krokarna som vill prata lite bil Svårt att lära känna folk i denna stad.
Undra om varenda singelkille på garaget kommer berätta vart deras parkeringsplats är nu
Jag drog mig för att skriva ifall att det skulle tolkas som ett raggningsförsök men jag känner mig så oerhört ensam i denna stad så det var värt en chansning att hitta lite nya människor med hjälp av bilintresset..
Vore kul att få träffa dig med Dirty, sett dina inlägg lite här och varstans på forumet Lite intressant o se samt höra lexusen! Kanske ses på lördag om jag hinner fixa till det sista inför bes på torsdag, måste häva körförbudet på pärlan.
Mvh
Jo hehe
Mja den låter inte så mkt men kom gärna fram o prata om jag står vid bilen. Alltid kul att lära känna nya människor
Jag o tjejen vill gärna träffa o prata med nytt folk. Därför åker vi på träffar.
Är det inte bara fjuniga småpojkar från landet med keps och Volvo som kommer på träffarna? Jag trodde det. De träffar jag har varit på är det bara en massa grabbar. Nån slags snoppmätartävling, "min bil är häftigare än din" och allmänt tråkig stämning. Bättre att dricka pilsner, träffar mycket bra folk då. /mvh 30+
Jag o tjejen vill gärna träffa o prata med nytt folk. Därför åker vi på träffar.
Är det inte bara fjuniga småpojkar från landet med keps och Volvo som kommer på träffarna? Jag trodde det. De träffar jag har varit på är det bara en massa grabbar. Nån slags snoppmätartävling, "min bil är häftigare än din" och allmänt tråkig stämning. Bättre att dricka pilsner, träffar mycket bra folk då. /mvh 30+
Haha jag gillar pojkar från landet och det är helt okej om dom har keps och Volvo, de får väl dock gärna vara såpass mogna att snoppmätartävlingar inte lockar Eller så får man helt enkelt sänka dom utan snopp genom att ha en fränare bil. Vet inte hur jag ska använda mig av tipset dricka pilsner? Ingen som har dykt upp i min lägenhet bara för att jag knäppt en öl.. Måste jag ut på krogen menar du? Då är ju oddsen ganska små att hitta någon med liknande intressen.
För att träffa folk i Linköping med bilintresse skulle jag säga att rulla ner på baskens bro, eller bara glida runt i stan.. Man hittar rätt ofta folk där ^^
Annars som dom innan, åk på lkpg träffen och MoM, våga prata med folk osv
även 25+ har sina samlingar av omogenheter m.m. Bättre träffa massa folk och öka sina chanser att hitta likassina individer med samma intresse o mogenhet m.m.
även 25+ har sina samlingar av omogenheter m.m. Bättre träffa massa folk och öka sina chanser att hitta likassina individer med samma intresse o mogenhet m.m.