2244
Sök

Bilfolk Linköping!

390 Inlägg
18 maj 2013
Trådstartare
VolvoBrud89 skrev:
airam skrev:
Jag var ute och snurrade igår men hittade inte en jäkel ute..

Var på braskens bro igår runt  23:30 tiden igår , Var hyffsat med folk då i alla åldrar smile .

Aha där kikade jag nog inte, var till Tornby och sen snurrade jag ett varv genom stan bara. Klockan var nog runt 23.

Thedriftking
18 maj 2013
airam skrev:

Va hitta du ingen? yikes
Vi va massa folk ute, minst 15bilar
Sen va de massa jänkare som åkte runt med smile

228 Inlägg
18 maj 2013
Thedriftking skrev:
airam skrev:

Va hitta du ingen? yikes
Vi va massa folk ute, minst 15bilar
Sen va de massa jänkare som åkte runt med smile

Jo, såg också en del ute.

390 Inlägg
7 juni 2013
Trådstartare
Nu är Vetten putsad och vädret är fantastiskt, sett massor av fina bilar ute idag.
Så var tar Östgöta-folket vägen ikväll och imorgon kväll? Förutom Bug Run besökarna då.

carzy
461 Inlägg
7 juni 2013
Ska väl vara någon form av körning nånstans nångång ikväll vad jag vet, annars e ju braskens somsagt ett populärt tillhåll , tror dock många drar sig till biran ikväll verkar det som!

Team BSG

Svetsare
828 Inlägg
7 juni 2013
Mobeerg skrev:
Ska väl vara någon form av körning nånstans nångång ikväll vad jag vet, annars e ju braskens somsagt ett populärt tillhåll , tror dock många drar sig till biran ikväll verkar det som!

om man fått det trevliga smset och anmält sig så blir det åka av, braskens är mest skit enligt min mening

Angry Drift Team

196 Inlägg
7 juni 2013
Imorgon är det bilträff I mantorp, inte bugrun utan på city gross

carzy
461 Inlägg
7 juni 2013
TEASER skrev:
Mobeerg skrev:

om man fått det trevliga smset och anmält sig så blir det åka av, braskens är mest skit enligt min mening

Vet inte om det finns något annat ställe där bilfolk samlas o snackar o inget vettigt gör i Linköping? smile

Team BSG

Svetsare
828 Inlägg
7 juni 2013
Mobeerg skrev:
TEASER skrev:
Mobeerg skrev:

Vet inte om det finns något annat ställe där bilfolk samlas o snackar o inget vettigt gör i Linköping? smile

sant men en dag som denna med tanke på vädret och allt så tar nog flertalet glaset istället för bilen tyvärr
man borde väl kunna ha något ställe där lite finare bilar o så träffas där min inte passar in utan jag får fota smile))

Angry Drift Team

390 Inlägg
7 juni 2013
Trådstartare
Så om jag inte fått detta sms så kommer jag förmodligen inte heller hitta rätt på nå folk ikväll?

Svetsare
828 Inlägg
7 juni 2013
airam skrev:
Så om jag inte fått detta sms så kommer jag förmodligen inte heller hitta rätt på nå folk ikväll?

är du en sån som vill köra finns det ju en låst grupp på facebook..

Angry Drift Team

390 Inlägg
7 juni 2013
Trådstartare
TEASER skrev:
airam skrev:

Jag är för feg med grejerna tyvärr, vill inte slita på nya gummit tongue
Men kanske några av er dyker upp på Mantorpsträffen imorgon?

366 Inlägg
7 juni 2013
Precis åk till Citygross i Mantorp imorgon kväll så kommer det säkert att va lite folk där, jag kommer dit iallafall smile

I behov av service
39 Inlägg
9 juni 2013
airam skrev:
TEASER skrev:
airam skrev:

Tror att det kan ha varit din Corvette som jag parkerade brevid på City Gross i Lördags.
Gillade att bakpartiet var svart! Påminde om race-corvetterna (C5-R) som tävlade i den amerikanska GT serien och på    Le Mans i början av 2000talet.
Senast redigerat av Schlangen (9 juni 2013)

80% av allt jag säger är skitsnack, och 30% är lögn!

390 Inlägg
11 juni 2013
Trådstartare
Schlangen skrev:
airam skrev:
TEASER skrev:

Tror att det kan ha varit din Corvette som jag parkerade brevid på City Gross i Lördags.
Gillade att bakpartiet var svart! Påminde om race-corvetterna (C5-R) som tävlade i den amerikanska GT serien och på    Le Mans i början av 2000talet.

Det stämmer, den är inspirerad därifrån smile
Folk var dock inte lika pratglada som hemma i Dalarna där alla hälsar och gillar att tugga bil med nytt folk så jag gav upp smile
Hann knappt komma dit innan en epa snodde några varv och sprutade sten ikring sig heller.

1 532 Inlägg
12 juni 2013
Är ni taggade till Gatebil då gott folk?

Thedriftking
12 juni 2013
XphyxiusX skrev:
airam skrev:
Schlangen skrev:

Det stämmer, den är inspirerad därifrån smile
Folk var dock inte lika pratglada som hemma i Dalarna där alla hälsar och gillar att tugga bil med nytt folk så jag gav upp smile
Hann knappt komma dit innan en epa snodde några varv och sprutade sten ikring sig heller.

Var och tankade på shell braskens bro igår kväll vid 22-tiden, där stod ett gäng bilar och någon folksamling men såg jävligt tråkigt ut...rostiga satar och skit, orkade inte gå fram då man var slut efter gymmet sad
De verkar hänga där allt för ofta?

så en evo, s13, merca, ny bmw och en fräsch v70 är "rostigt skit"? ....

carzy
461 Inlägg
12 juni 2013
Det är väl förfan upp till varochen vad man ska lägga sina pengar på ,trivs dom i sina rostiga volvos me fräscha fälgar, så låt dom åka med det, Ungefär som du kör saab, vilken vettig person lägger pengar på en saab ?
Det är ditt eget val om du vill lägga pengar på en saab eller en rostig volvo, du är antagligen inte sämre än någon annan som kör nått annat för det.
Sen finns det självklart redigt volvodrägg, golf2sänkmaxsomärrostig-drägg osv osv, men det får man väl räkna med.
O dom antagligen prata svenska också ifall du vill gå dit o prata med dem.

Sen är väl braskens bro ett ypperligt ställe, nära till mat,dryck snacks och bensa o ligger hyfsat centralt.

Team BSG

Sök