3328
Sök

Söker en förgasare till en golf 2

1 813 Inlägg
24 april 2013
Trådstartare
som sagt en förgasare te golf 2 1,6a namnet ja fått fram är 1B3 på förgasaren! reg på bilen är LMM676 nån som vet var ja hittar en sådan?  problemet me den jag har är att där blir ingen tomgång! antingen blir de högvarv som tomgång eller ingen alls så bilen dör om ja släpper gasen! hämtade vem en från en annan golf men passa inte alls å såg helt annorlunda ut:( sökt som fan efter förgasare men ingen verkar likna min:(

Åk före du så väntar jag på dig där..!

7 100 Inlägg
24 april 2013
blocket eller närmaste skrot

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

1 813 Inlägg
25 april 2013
Trådstartare
laga har inte den förgasaren! redan kollat där å de e inte samma! närmsta skot har ja varit ä hämtat förgasare men ser helt annorlunda ut tyvärr! blocket finns de inte heller något! hittat en ny sådan och den kostar 5000kr å de lägger ja inte på denna skit bil😃

110 Inlägg
25 april 2013
glöm inte att det är 1,6L  vanliga 1,8 Rp motorn har inte samma smile

Team Dr. r-unk racing 100% idioti men va fan gör det!
Vi är ju bönner!

Handledare
1 481 Inlägg
25 april 2013
dj_padde skrev:
laga har inte den förgasaren! redan kollat där å de e inte samma! närmsta skot har ja varit ä hämtat förgasare men ser helt annorlunda ut tyvärr! blocket finns de inte heller något! hittat en ny sådan och den kostar 5000kr å de lägger ja inte på denna skit bil😃

Har du kollat ordentligt i listan då? Det finns ju minst tre olika varianter i sökningen jag länkade.

1 813 Inlägg
25 april 2013
Trådstartare
kovan ne ja har märkt detta:( förra ägaren hitta aldrig nån förgasare därför han sålde den! sonett ja jag har kollat:( dom utan bild står de inte så mkt om tyvärr å dom med bilder e ingen som ser likadan ut tyvärr:(

Handledare
1 481 Inlägg
1 813 Inlägg
25 april 2013
Trådstartare
ja sån ser de nog ut:)

430 Inlägg
26 april 2013
jag har en liggande till en 1,6 från en passat, har ej kollat märkning på den ska se om jag kan kolla det i helgen om du är intresserad?

Mopar or no car!

1 813 Inlägg
26 april 2013
Trådstartare
ja kolla de polara:) hade vatt toppen:)

Handledare
1 481 Inlägg
26 april 2013
dj_padde skrev:
ja sån ser de nog ut:)

Sitter det rätt förgasare på bilen då? Den där är ju till en 1.1 L motor. Var det inte en 1.6 L motor?

1 813 Inlägg
26 april 2013
Trådstartare
fick igång den gamla igår å körde en sväng me bilen sen dog möget igen:p den du skickar ser ut som den jag har:s jo de e 1,6 jag har! har ju nr på förgasaren 1B3 hette den

Sök