Torkaremotorn drivs genom 6st säkringar och 2st relä, du kan även ta bort kontakten från själva torkaremotorn och testa själv med 12V från batteriet om du misstänkar att motorn är trasigt.
Ström passar först genom 40 A fusible link (märkt "F"), genom IPDM 20A säkring 74 till torkaremotorrelä och genom IPDM 15A säkring 73.
Med bilmotorn på gång kommer ström till torkaremotorrelä genom 10A säkring No.1 i säkringsblocket och IPDM 10A säkring No.80 till torkaremotorrelä samt till torkaremotorhöghastighetsrelä genom IPDM 10A säkring No.87.
Och du, lär dig från andras misstag och skydda vindrutan innan du försöka ta bort torkarebladsarmen...... OK, lär dig från MINA misstag! OOPS!
IPDM = boxen i motorutrymmen fyllt med olika relä och säkringar.
Senast redigerat av AutoCool (30 april 2013)
Jag heter AutoCool. Can you .se why?