Den har stått still, ute, i ca 6 år till o börja med. Så det finns knappt en hel balk kvar, så det blir det första som ska åtgärdas. Man kan säga att det blir många timmars rostlagning på den..
Tallifjant skrev:
vad ska göras på denna då? väldigt mycket skulle jag tro...
Det lät ju inte helt fel Men jag har fått reda på att de fyrväxlade lådorna är mer hållbara än de nyare femväxlade :p Ska kolla upp detta lite närmare.
volvochefen skrev:
Trevligt, själv provkörde jag i sommras 2012 års modell av lada niva, numer har dom 5 växlar och hör o häpna, INSPRUTNING
Det lät ju inte helt fel Men jag har fått reda på att de fyrväxlade lådorna är mer hållbara än de nyare femväxlade :p Ska kolla upp detta lite närmare.
volvochefen skrev:
Trevligt, själv provkörde jag i sommras 2012 års modell av lada niva, numer har dom 5 växlar och hör o häpna, INSPRUTNING
Ska då inte påstå att den 5e växeln gjorde så stor skillnad heller på varvtalet
volvochefen skrev:
Ska då inte påstå att den 5e växeln gjorde så stor skillnad heller på varvtalet