2215
Sök

Bilskrot med självplock i Stockholm?

222 Inlägg
5 maj 2013
Trådstartare
Tja!

Undrar om det finns någon bilskrot som man kan gå och leta delar till sin bil på inom Stockholm?
Skulle vilja plocka lite delar till min BMW men vet inte om bilskrotare brukar vara väldigt hårda om pris? eller är det tvärt om?

Tacksam för svar! smile

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." -Jeremy Clarkson

Hjultomte
1 500 Inlägg
5 maj 2013
Vissa är vissa är inte. Självplock brukar alltid vara ett pris om det e trasigt eller ej.

Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!

Palfinger tekniker
1 248 Inlägg
5 maj 2013
Håga bilskrot har det. Ligger i västerhaninge. wink vet dock inte hur mycket bmw dom har men det kan vara värtvatt kolla wink

222 Inlägg
5 maj 2013
Trådstartare
TooS skrev:
Vissa är vissa är inte. Självplock brukar alltid vara ett pris om det e trasigt eller ej.

Okej smile Vet du om det finns något sådant ställe i Stockholm?

EDIT: märkte att du var från Skåne, kanske inte vet något i Stockholm då wink
Senast redigerat av AndreAron (5 maj 2013)

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you." -Jeremy Clarkson

222 Inlägg
5 maj 2013
Trådstartare
VKN_940 skrev:
Håga bilskrot har det. Ligger i västerhaninge. wink vet dock inte hur mycket bmw dom har men det kan vara värtvatt kolla wink

Fan va snaba ni är haha! smile

Tack! ska kolla upp det tongue

1 160 Inlägg
5 maj 2013
västerås har returbilen om du är på det hållet

Jag gjorde en liten hest!
2 100 Inlägg
1 Inlägg
28 maj 2013
Letade också efter självplock och det verkar som att skroten i gladö har börjat med det igen, www.pickapart.se har inte varit där själv men kanske värt å kolla smile

German Engineering
9 083 Inlägg
28 maj 2013
Ett tips är att åka till Västra Bilåtervinning, dock så ligger bilskroten i Västerås. Firma ägaren är riktigt snäll, går att få bra priser hos honom smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

Sök