Kamberg skrev:Funkar bra. Varför skulle det inte vara original kvalitet? Bara köpa!Mvh
sandzoo skrev:Kamberg skrev:Funkar bra. Varför skulle det inte vara original kvalitet? Bara köpa!Mvhdärför frågar jag.. hade jag vetat hade jag ej frågat.. blev lite fundersam när det är 5l dunk.. har ej sätt 5l dunkar här iaf..
GiSS skrev:Fick ju nästan två dunkar för samma pris som en i min vanliga butik. :-D
Mommo1990 skrev:Handlat där 10tals gånger, aldrig strulat o leverans maximalt 2 dagar. Som plus i kanten är dem överlägset billigast!
ascona-tic skrev:Inte imponerad av priset direkt, men billigare än mekonomen och dom andra,
fredde85 skrev:ascona-tic skrev:Inte imponerad av priset direkt, men billigare än mekonomen och dom andra,'Ok vart handlar du ja tänkte köpa på levoil.de nästa gång
sandzoo skrev:GiSS skrev:Fick ju nästan två dunkar för samma pris som en i min vanliga butik. :-Djo tack.. minst halva priset kan passa på o fråga.. vilken olja ska man satsa på..ex: castrol edge FST 5w-30eller mobil 1 ESP 5w-30
GiSS skrev:sandzoo skrev:GiSS skrev:Fick ju nästan två dunkar för samma pris som en i min vanliga butik. :-Djo tack.. minst halva priset kan passa på o fråga.. vilken olja ska man satsa på..ex: castrol edge FST 5w-30eller mobil 1 ESP 5w-30Jag kör på Castrol EDGE 0W-40 FST.Fick hem dunkarna efter två dagar, så nu är det nytt blod i bilarna igen.