4222
Sök

Nya regplåtar 2014!

Forummoderator
9 299 Inlägg
19 januari 2014
De gamla plåtskyltarna är snyggast som hade riktiga treor.

https://www1.garaget.org/archive/63/62494/237487/237487-2220194.jpg
Senast redigerat av caromania (19 januari 2014)

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

4 637 Inlägg
19 januari 2014
Fick hem fyra nya skyltar under den andra halvan av december 2013. smile

847 Inlägg
19 januari 2014
Navkapsel skrev:
Fick hem fyra nya skyltar under den andra halvan av december 2013. smile

Fick jag med, men de ligger ouppackade, så här ser det ut på bilen, 2014 skyltar

https://www1.garaget.org/gallery/images/12/11034/11034-69427a1f11e7922f3a233e5e186150cc.jpg
Senast redigerat av Jungmar (19 januari 2014)

Fri fart för ett fritt folk!
14 349 Inlägg
19 januari 2014
är det blåa tryckt på skylten?  isånt fall borde det gå att tvätta bort. det har iallfall fungerat på det svarta..lite tinner så försvann all färg hoppas det blåa skiten är likdant så man åtminstånde kan tvätta bort skiten smile

Kör fort så hinner inget hända...

1 722 Inlägg
19 januari 2014
det var då värst vilket liv om en liten blå fläck big_smile

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Evildan
19 januari 2014
Kanelbullen skrev:

Kan bara föreställa mig vilka problem det var för dessa när skattlappen hade olika färg?!

"Nej, jag vägrar klistra på den blå skattlappen, den gröna från förra året matchade bilen bättre"
cool

1 722 Inlägg
19 januari 2014
Evildan skrev:
Kanelbullen skrev:

Kan bara föreställa mig vilka problem det var för dessa när skattlappen hade olika färg?!

"Nej, jag vägrar klistra på den blå skattlappen, den gröna från förra året matchade bilen bättre"
cool

just det big_smile

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 260 Inlägg
19 januari 2014
caromania skrev:
De gamla plåtskyltarna är snyggast som hade riktiga treor.

http://www1.garaget.org/archive/63/6249 … 220194.jpg

Det där med riktiga treor håller jag med om! smile

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

En 5a är Livet.
2 005 Inlägg
19 januari 2014
Haha.. Något jag läste om för många år sen var att alla diskussioner alltid någon gång kommer att slinka in om något med Hitler. haha

Jag saknar de gamla skyltarna med 2 bokstäver för indelning i landet.

6 657 Inlägg
19 januari 2014
Det luktar vita KRÄNKTA män här!

Tvätta, klippa, måla, hata etc. regskylten för det är ju en GIGANTISK hot mot bilkulturen.
Dags att gå upp på regeringsnivå.

De/Dem

Försöker iaf
1 998 Inlägg
19 januari 2014
Köpte nya skyltar till 244an i december så har fyra skyltar som är nya till den.

Men jag har länge letat efter kopior på de gamla plåtskyltarna. Utan att lyckas sad
Det samma gäller min kompis eXe här på forumet som har en halvtaskig och en jättefin. Synd på en sådan bil och EU-skyltar skulle inte passa...

Får de ens plats en eu-skylt på 240ins främre kofångare? yikes

Be a good person. Be a Persson
Bmw, kärlek vid första bakvagnskastet

Evildan
19 januari 2014
Boostrider skrev:
Köpte nya skyltar till 244an i december så har fyra skyltar som är nya till den.

Men jag har länge letat efter kopior på de gamla plåtskyltarna. Utan att lyckas sad
Det samma gäller min kompis eXe här på forumet som har en halvtaskig och en jättefin. Synd på en sådan bil och EU-skyltar skulle inte passa...

Får de ens plats en eu-skylt på 240ins främre kofångare? yikes

Ja, en EU-skylt får lätt plats på en 240 framtill oavsett vilken årgång du har.

5 710 Inlägg
20 januari 2014
Rensat lite. Håll er till ämnet!

mvh moderator

MVH Jonas
..............

908 Inlägg
20 januari 2014
Kanske bara jag men detta är ju inget jag stör mig på ialf.. de gamla plåtisarna är ju inte direkt "snygga" heller. hehe
Senast redigerat av Emiiilz (20 januari 2014)

3 722 Inlägg
20 januari 2014
Ganska kul att det kan bli en sådan diskution över en aluminiumbit, den kommer alltid att finns ändå.

* Voff voff *
10 751 Inlägg
20 januari 2014

Så märkliga dom blev...! Lite kul att dom drar ut bokstäverna för att fylla ut den för stora skylten istället för att helt enkelt göra den mindre. (Ja jag vet att det är en EU-standard, men t.ex. Finland klarar sig fint med annan storlek)

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/

3 Inlägg
21 januari 2014
SEpaket skrev:
it_mutt skrev:
Texan skrev:
Helt sjukt att man inte har någon valmöjlighet längre!
Har man en skylltar utan EU, och råkar bli av med en eller om den blir skadad, då blir det att byta ut båda.

Ehm...va?

Jag TROR användare avser att det ser konstigt ut med en regskylt med och en utan EU-symbol. Det är den enda logiska tolkningen jag kan göra.

Precis smile

499 Inlägg
19 februari 2014
Har fått godkänt att ha liten USA skylt till min Accord Type-R. Blev som sagt den nya med EU märke.

Har märkt att USA "licens frames" passar inte dessa svenska USA skyltar. Så ni som har den lilla nya USA skylten vart har ni köpt era nummerskylt hållare?

Har funderat på att själv göra en aluminium ram ( licens frame) som täcker det fula EU märket. Dock antar jag att en nitisk polisman nog inte gillar det, vad tror ni?

CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."

KHRacing
19 februari 2014
Vilot skrev:
Har fått godkänt att ha liten USA skylt till min Accord Type-R. Blev som sagt den nya med EU märke.

Har märkt att USA "licens frames" passar inte dessa svenska USA skyltar. Så ni som har den lilla nya USA skylten vart har ni köpt era nummerskylt hållare?

Har funderat på att själv göra en aluminium ram ( licens frame) som täcker det fula EU märket. Dock antar jag att en nitisk polisman nog inte gillar det, vad tror ni?

Man får inte dölja delar utav skylten alls.. så egentligen är okså nummeskyltsramarna där man klickar i skylten olagliga :-)

3 722 Inlägg
19 februari 2014
Tycker att dom nya skyltarna ser helt ok ut. Men som Brådhis skrev så kunde dom minskat den lite. Jag ska iaf beställa 2st nya när det är dags för rekond på bilen. Passa på att byta ut dom befintliga när dom ändå ska av smile

Sök