zeolt skrev:
Raised du har alla bilar i garaget
kan ju en hel del o man få ju ut en hel del god info oxå! de är skönt ! Har oxå kikat på corrado, men de är mera en sommarbil än sommar o vinter ?? I så fall få man vänta tills våren då man sticker o köper sig en sån
tycker själv de sticker ut !
Btw har kollat oxå på Peugeot 306 GTI är de något att ha ?
http://www.blocket.se/vi/9328025.htm?ca=21_s
Corradon funkar som året-om-bil men är man rädd som sin käresta så hålls den inne under vintern :-]
Peugeot'en är riktigt najs! Även här har jag noll erfarenhet men ser bra ut och faktiskt inte hört något om dessa bilarna. Vet dock bara att 205'an är ren skit .. iaf enligt polare som ägt en sån .. passa dig för den!
Nissan 200sx är ju säkerligen en rolig bil. En av grabbarna ägde en sån innan ..
Det tog inte långtid förens toppen åkte och fick fixas .. det ena efter det andra ..
Till slut började turbon läcka olja och då sålde han den till sin bror som genomförde
reperationer hit och dit på den men inte gick det bättre för det. Fel efter fel uppstod ..
Bytade den mot en honda prelude -93'a som jag antar går som en klocka idag ..
Om jag hittar på mig själv och min bil så är det ju roligast att ha en sommar och en vinterbil. Något man verkligen sköter om och är rädd om lixom .. prioriterar man inte bil
så jätte högt så funkar vilket skrot som helst, kort sagt.
Ne du, antingen köper du dig en billig vinterbil så du kan ha lite kul i vinter eller så sparar du alla pengar, åker kollektivt och köper något fint till sommaren .. tråkiga är bara att det är ett tag tills dess ..
hippitihopp!