Volvo S80 2.5T -07: Göra den lite gubbiga bilen mer ungdomlig
Då var det dags att börja göra i ordning bilen så man själv vill ha den :) Jag har ägt bilen sedan våren 2012 och till en början var det bara sjukt skönt att bara ha en bil igen. Men sedan slog något slint i huvudet (som... Visa mer
Ptja, få till och få till Klart det är roligt att ha en fin bil, men det får ta den tid det tar
Ja så gör det med allting Det finns ju alltid någonting att göra också. Vad händer med din nu framöver då?
Finns alltid hur mycket som helst att göra, men man har väl en plånbok som inte blir så glad på en
Finns en del grejer jag skulle vilja göra nu på direkten, men finns väl inte riktigt pengarna till det om man ska ha råd att göra nått annat än att sitta hemma under semestern..
Det jag antar kommer hända härnäst är vita lampor i dimljusen, göra klart med emblemen på bakluckan (när jag bestämt mig hur jag ska ha det). Efter det vet jag inte riktigt om jag ska satsa på att facelifta fronten, tona rutorna eller fixa synliga utblås. Får väl se vad man blir sugen på helt enkelt
I övrigt så blir det nog lite småfix, byta ut all innerbelysning och dylikt
Ja sen är det ju det där i vilken ordning man ska ta det Man får ta det som det kommer! Blir det nå fler träffar i sommar än örebro då
Ja sen är det ju det där i vilken ordning man ska ta det Man får ta det som det kommer! Blir det nå fler träffar i sommar än örebro då
Har faktiskt ingenting inplanerat mer än Örebro just nu. Vore sjukt kul att åka till Vallåkra, men det är ju en bit att åka Någon Västerås-träff vore ju trevligt att se också.
Har faktiskt ingenting inplanerat mer än Örebro just nu. Vore sjukt kul att åka till Vallåkra, men det är ju en bit att åka Någon Västerås-träff vore ju trevligt att se också.
Har ni något roligt där uppöver?
Man vill ju åka på fler Har inget planerat än så länge! Om du/ni åker på nån så får du säga till!
Man vill ju åka på fler Har inget planerat än så länge! Om du/ni åker på nån så får du säga till!
Will do, will do
Lär väl säkerligen bli ett besök på Power Meet också, det är ju så självklart att man inte ens tänker på det
Will do, will do
Lär väl säkerligen bli ett besök på Power Meet också, det är ju så självklart att man inte ens tänker på det
Idag kom ett SMS från Posten, det fanns lite delar att hämta ut. Sagt och gjort.
I det första paketet återfanns två stycken vita halogenlampor med xenonlook. Ska användas som dimljus.
I det andra paketet fanns det lite roligare grejer, två dimljuskåpor och en luftintagsgrill med krom
Så det var inte mycket att vänta på, bara att montera!
Såhär såg det ut innan allt påbörjades.
Alla kromdelar monterade och dimljus bytta
Var lite rädd för att luftintaget skulle jävlas. Visade sig ju dock att listen bara sitter med clips i grillen, så det var ju bara att lossa kromlisten och sätta fast den på den befintliga grillen.
Det är väl klart att man inte kunde hålla sig, var väl lov att spola av bilen med högtryck i alla fall
Mycket vill ha mer, så nu sitter man och suktar efter kromlisterna till dörrarna och bakljusen.. Klickar säkerligen hem en sån där blåtands-ODB-läsare också just for fun