Volvo S80 2.5T -07: Göra den lite gubbiga bilen mer ungdomlig
Då var det dags att börja göra i ordning bilen så man själv vill ha den :) Jag har ägt bilen sedan våren 2012 och till en början var det bara sjukt skönt att bara ha en bil igen. Men sedan slog något slint i huvudet (som... Visa mer
Fin bil och kul att se att det finns fler som vill styla till S80is. Prem. lagd. Vart köpte du vindavisarna? Vad kostade dem? Vart du nöjd med resultatet?
Fin bil och kul att se att det finns fler som vill styla till S80is. Prem. lagd. Vart köpte du vindavisarna? Vad kostade dem? Vart du nöjd med resultatet?
Jag köpte mina på Ebay. De är av märket Heko, så de säljs på t.ex. vparts också. Om jag minns rätt så gav jag runt 350 spänn inkl frakt från Polen. Är helt klart nöjd med resultatet, men de skapar ju lite vindljud i högre hastigheter. Men det är svårt att sätta på något som sticker ut utanför bilens linjer och inte få det att låta
Som jag vet sen tidigare så är ebay ett farligt ställe. Blev dock väldigt billigt sist här för någon vecka sen, fick säkerligen slanta upp en hel tjuga för dom här.
Ser ut som att någon fuskat med fälgrengöringen på sistone
Något vettigt ska man ju göra på semestern också, så fick hjälp av martinn att polera bilen, tack så mycket!
Här kommer lite av resultatet
Om det bara kunde bli skugga utanför garaget så ska det väl läggas något lager till med vax Kanske skulle ta och lägga på lite däckglans också, däcken ser ju inte alltför roliga ut
Kul projekt, inte jättestora förändringar men tycker att det är simpelt "göra en clean bil cleanare" tumme upp! Titta gärna in mitt också
Tackar Nej, då det är en bil jag använder mer eller mindre varje dag så har man varken tid eller plats för större modifikationer Men förhoppningen är väl att det ska hända lite mer roliga saker inför nästa år
Kikade in din Twingo, det börjar likna något Väldigt ovanlig bil att jobba med, så det ska du ha cred för
Skulle behöva lite feedback. För ett par veckor sen beställde jag hem lite olika stickers från England, de kom hem idag. Tanken var att jag skulle sätta de såhär.
Ett på rutan längst bak på varje sida såhär: Föreställandes:
Och sen ett ungefär såhär: Föreställandes:
Vad tror ni? Bu eller bä?
Funderar på att placera det på bakluckan någon annanstans, antingen till vänster på samma ställe eller på bakrutan. Men är rädd att det syns lite dåligt på bakrutan eftersom att det är en sedan.