För gammal verkar det som. Humorbefriade töntinlägg duggar väldigt tätt här tycker jag.
Välkommen till dagens ungdom.
Skrämmande eller hur?
Mycket. Men jag ska hänga här ett tag till så jag kan bli lite avtrubbad. Då kommer det säkert kännas mycket bättre.
Bra idé. Ska nog göra samma sak. Nog för att man får sin dagliga dos av skrämmande idioti och lackande hjärnverksamhet i skolans omgivning så blir man aldrig riktigt härdad.
Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
Tyvärr endast 15 fyllda just nu. Fyller 16 år på Måndag den 24 Mars dock!
Gz i förskott då!
Själv är man 20år, ena foten i graven nu då
Tackar tackar. Var planerat en resa till USA och åka med i en äkta NASCAR på min födelsedag, men migrän anfall i sista sekunden sade stopp för det. Nåja, får väl tillbringa tiden hemma i kalla sverige då. :<
Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
Här e ju medelåldern samma som på mina ungars dagis.
Snacka om att dagisfröknarna lär vara gamla(eller många i förhållande till ungarna) för att få upp medelåldern såpass!
Edit: Stavfel
De är gamla och många... (deltidsarbetare)
Tror det behövs fler äldre här inne, vi är inte många som har både hår på pungen OCH vett i skallen verkar det som. He He Iofs trevligt att dagens ungdom har lite bilintresse kvar och inte blivit veganer och miljöaktivister hela bunten. Fattas bara att ni drar upp brallorna med....
Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)