Release: Garaget v4

Goli
27 oktober 2006 · 793 Inlägg

Mycket småbuggar så som tabbfunktionaliteten. för stor text på många ställen, passar inte in grafiskt, annars är det bättre än innan.

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36
Peacerich
27 oktober 2006 · 273 Inlägg

Grymt! Snygg design och bra överblick!

¤¤¤Smaken är som röven, klöven¤¤¤
¤¤ Kommentera gärna min bil ¤¤ http://www.youtube.com/user/Mr4ndersson
ScottaN Medlem 5280
27 oktober 2006 · 552 Inlägg

När jag får ett gb inlägg så står det alltid att jag har fått två. Bugg?

chrizz Administratör
27 oktober 2006 · 11 790 Inlägg

Goli skrev:
Mycket småbuggar så som tabbfunktionaliteten. för stor text på många ställen, passar inte in grafiskt, annars är det bättre än innan.

Eh, va?

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Izual
27 oktober 2006 · 4 571 Inlägg

chrizz skrev:

Goli skrev:
Mycket småbuggar så som tabbfunktionaliteten. för stor text på många ställen, passar inte in grafiskt, annars är det bättre än innan.

Eh, va?

50:- på att du inte ha tryckt på F5

Jeppe
27 oktober 2006 · 118 Inlägg

funderar på den där bilden som byter varje gång man uppdaterar i vä hörnet, har säker uppdaterat 10-15 ggr och det bläddrar mellan 3-4 bilder?

mjo, så äre nog
Volvo V70 "R Design" (2009)
StiFf Wankel
27 oktober 2006 · 1 080 Inlägg

saknar dom 4 slumpade bilarna som fanns till vänster på startsidan, brukade alltid sitta och uppdatera startsidan och kolla dom när jag hade tråkigt..

MDS Västerås
chrizz Administratör
27 oktober 2006 · 11 790 Inlägg

Jeppe skrev:
funderar på den där bilden som byter varje gång man uppdaterar i vä hörnet, har säker uppdaterat 10-15 ggr och det bläddrar mellan 3-4 bilder?

Det är slumpade bilder bland några få utvalda, så allt är i sin ordning smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
ScottaN Medlem 5280
27 oktober 2006 · 552 Inlägg

Chrizz kollat nått på mitt problem? Det är alltså när man håller över GB ikonen. Så står det du har fått 2 GB inlägg men jag har bara fått ett..

chrizz Administratör
27 oktober 2006 · 11 790 Inlägg

ScottaN skrev:
Chrizz kollat nått på mitt problem? Det är alltså när man håller över GB ikonen. Så står det du har fått 2 GB inlägg men jag har bara fått ett..

Jag ska titta på det imorgon, jag är helt slut nu. Ska ta ett par bärs och däcka i soffan bara... smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
volvo-raggare
27 oktober 2006 · 3 Inlägg

va fan hajjar inge ting va de här byt tillbaka tilld en gammla va fan den va mycket bätre!
du har ju tagit bort ¨där man kunde gå in på de olika bilmärkerna! tycker de vart sunk kommer ju inte hänga lika mycket på garaget.org om inte förändring kommer!

chrizz Administratör
27 oktober 2006 · 11 790 Inlägg

volvo-raggare skrev:
va fan hajjar inge ting va de här byt tillbaka tilld en gammla va fan den va mycket bätre!
du har ju tagit bort ¨där man kunde gå in på de olika bilmärkerna! tycker de vart sunk kommer ju inte hänga lika mycket på garaget.org om inte förändring kommer!

http://www.garaget.org/show.php?browse

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
27 oktober 2006 · 1 852 Inlägg

StiFf skrev:
saknar dom 4 slumpade bilarna som fanns till vänster på startsidan, brukade alltid sitta och uppdatera startsidan och kolla dom när jag hade tråkigt..

jag med! saknar det... men man får väl vänja sig och sen inse att den här versionen antagligen är bättre!

man lever bara en gång så lev väl!
Pi Just another freak in the freak kingdom
28 oktober 2006 · 378 Inlägg

Hittade en liten sak som verkar vara en bugg.. Hetast just nu, den som toppar har haft 1299 besökare idag (då detta skrivs). Och det är väl lite väl mycket med tanke på att klockan är strax efter tolv..

Senast redigerat av Pi (28 oktober 2006)

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.
chrizz Administratör
28 oktober 2006 · 11 790 Inlägg

Pi skrev:
Hittade en liten sak som verkar vara en bugg.. Hetast just nu, den som toppar har haft 1299 besökare idag (då detta skrivs). Och det är väl lite väl mycket med tanke på att klockan är strax efter tolv..

Det ska vara så, dagens besökare börjar räknas vid midnatt, men uppdateras inte först ca 10 minuter senare. Så det är helt i sin ordning.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
chrizz Administratör
28 oktober 2006 · 11 790 Inlägg

ScottaN skrev:
Chrizz kollat nått på mitt problem? Det är alltså när man håller över GB ikonen. Så står det du har fått 2 GB inlägg men jag har bara fått ett..

Nu har jag hittat problemet. Nästa gång du får ett inlägg så kommer det bara visas 1 nytt för dig.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
jay-ce
28 oktober 2006 · 12 Inlägg

ja tycker om den oxå, roligt när man kan se projekt/ gamla bilar osv, toppen jobb...

dusty Living in the fastlane
28 oktober 2006 · 2 616 Inlägg

ser bra ut tar la en litet stund att vänja sig bara smile

twin_cam Smålänning
28 oktober 2006 · 7 877 Inlägg

Ser mycket bra ut. har vant mig nu och vill inte se de gamla igen.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
JohnnyN Rutinerad medlem
28 oktober 2006 · 1 938 Inlägg

Du får ta det lugnt med uppdateringarna chrizz big_smile
Vi som är i militären hinner inte med wink
Hann ju inte ens utforska alla nya sakerna i den förra versionen, innan denna kom big_smile
Men den här versionen äger ju totalt big_smile
Mycket starkt jobbat smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang