En Cheva 55a har man alltid drömt om, men...nu har det blivit verklighet! Med mitt tycke o smak ska denna förvandlas till en old school gasser! Det kommer bjudas på bl.a tunnelram, fenderwell , och uppskurna hjulhus ! Jag hoppas... Visa mer
Detta komme följas. Förmodligen var de ja som titta på den där innan dig för de var nån som ringde och sa att han skulle ha den om ja tackade nej :-) lycka till med projektet
Detta komme följas. Förmodligen var de ja som titta på den där innan dig för de var nån som ringde och sa att han skulle ha den om ja tackade nej :-) lycka till med projektet
Jasså, du känner igen denna bilen? Jag bytade till mig den i uppsala trakten.
Jasså, du känner igen denna bilen? Jag bytade till mig den i uppsala trakten.
Varför tackade du nej isåfall ?
Hehe, ha d gott o tack för trådintresset
Ja tackade nej på grund utav att de saknas ja som sakt rutor inredning och en hel del grejor. Alla balkar och golv skulle vara bytt men de var långt i feån klart såg jag då ja var och titta på den framskärmarna va de även mycket jobb på även bakenden så jag ansåg att de skulle bli för myxket jobb för min del så de var vell anledningen + att ja hadde en 55a 4d och en cheva 64 hgw så de fanss att göra endå :-)
Här e det trång som attans, tur man inte har backspeglar!! Nae, jag fick panik i röran i garaget, så blev det till att koppla på kättingen o dra ut henne! (Bilen då alltså hehe)