En Cheva 55a har man alltid drömt om, men...nu har det blivit verklighet! Med mitt tycke o smak ska denna förvandlas till en old school gasser! Det kommer bjudas på bl.a tunnelram, fenderwell , och uppskurna hjulhus ! Jag hoppas... Visa mer
Ja sitter och gnider händer och har tagig beslut på att ja ska försöka innhandla en som sitter under brädan bara för att få bort den fula torkarmotorn från motorrummet och för att man ska kunna ställa in tänning utan att de tar i.;-)
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 531 Inlägg
4 november 2014
Jackson_ skrev:
Ja sitter och gnider händer och har tagig beslut på att ja ska försöka innhandla en som sitter under brädan bara för att få bort den fula torkarmotorn från motorrummet och för att man ska kunna ställa in tänning utan att de tar i.;-)
hitta även nått torkarkit på ebay som ja funderar lite på, 2 lägen + intervall, tror de gick på 350-380 dollar, lika bra att kosta på med ordentliga torkare om man ska åka nå framöver, vi bor ju trotts allt i sverige
hitta även nått torkarkit på ebay som ja funderar lite på, 2 lägen + intervall, tror de gick på 350-380 dollar, lika bra att kosta på med ordentliga torkare om man ska åka nå framöver, vi bor ju trotts allt i sverige
Jepp, nått sånt får man ju ha! ;-) Skönt o ha ordentliga torkade faktiskt, och skönt o få det dolt dessutom!
martin-a skrev:
Gött jobbat!
Tackar!! Jag lovar speeda up bygget lite, så det blir Goa updates! :-)