Ja då börjas det! Jag har länge letat efter ett stance projekt. Jag tänkte mig från början en Mazda MX-5, var rätt sugen på det ett tag, men sen så gick det över, sen stod BMW E36 på tur. Sen så tog allting en liten vändning och jag satt och tittade på Caddys på blocket. Visste vad det var för bil då jag kör en i jobbet. Hursomhelst, dom första Caddys jag hittade låg långt bort som fan. Men till slut så hittade jag denna, bensin och manuell, men det fick väl gå! Den var välservad, relativt lågmilad, lite nyare, nyskattad, ny besiktigad och 6000mil kvar tills kamrem byte. Så den fick det bli!
Klart Halvklart/påbörjat eller utökad info Ska inhandlas/funderar på
Multimedia: *Pionner AVH-X5500BT - Huvudenhet *Xbox 360 *Ground Zero Titanium GZTA1.1200DX *Ground Zero Titanium GZTA2255X *Ground Zero Radioactive GZRB120SPL *Ground Zero Radioactive GZRC16XII *STP BlackGold
Interiör: *Tygklätt AC & stereopanel *Tygklätt tak *Moddade instrumentspanels kåporextra mätare, iPhone hållare och diskanthållare *Sportline interiör belysningmed LED lampor *LED remsor i taket i skåpet *Touran dörrsidor *Facelift dörrhandtag och spegeljusterare *Facelift ljusknapp med dimljus switch *Sportstolar *GTI/R ratt *Svarta till interiören
Styling: *Svarta strålkastare *GTI front m. dimljus *Rensad bakdel *Touran -10 backspeglar *Borttagen dragkrok *Vindavisare *Tona bakrutor
Chassi & Motor: *Coils fram *Flippad bakaxel *CAI *Specialbyggt cat-backjapsdämp med dieselkrök från SC, "osynlig" *Vossen CV3replikor, 19x9.5 runt om
Ja, efter jag hämtade den så kom jag hem rätt sent på kvällen så bestämde mig bara för att tvätta av den så jag skulle se vad jag hade att jobba med. Sen dagen efter så började jag rota lite, tog bort Frölunda märken från bakrutan, bytte över till LED inuti bilen, började plocka ner dragkroken, tog bort emblemen från bakluckan, tog bort bakrute torkaren. Idag så har jag putsat på lacken lite då det finns kvar massa rester från gamla klistermärken från det gamla företaget, vissa delar är utom räddning tror jag då, då dom antagligen drog med sig klarlack när dom drog av klistermärkena. Men ska fortsätta jobba på det.
Börjar väl med lite bilder då!
Orörd
Sugen på en Pioneer stereo? Hör av dig!
Kompisen uppskattade att bli satt i arbete!
Jo jag vet, lite wow effekt är det allt!
Börjat pilla nu!
Avslutar med en film på smurfen
Senast redigerat av _Hast_ (13 juni 2014)
Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten! Insta @ HAST