Joo, kör dragare så det är ju så, inte så man vill låta någon tattare styra ens bil för man ska ha ledigt utan pröjs direkt, kanske nästa år när jag har betald semester så kanske det kan gå... (eller inte) hahaha!
Bara att hoppas!!
Jag har tagit arbetstidsförkortning to-fre och eftersom jag bara jobbar mån-fre så löser det sig. /Benny
dom flesta jobbar mån-fre hade tänkt från början att dra dit efter kneget på fredagen, men lär sluta runt 15-16 och eftersom man kliver upp 03 så lär man vara lite trötter på kvällen, så tog lördagen iställe
En bild tack!!! För övrigt så är det bara 27 dagar kvar idag!!!!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Hoppas att vädergudarna är med oss så kommer det att bli en lika bra upplevelse som det brukar bli.
/Benny
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
PM -skyltarna har de redan satt upp redo för X antal tusen männskor..
Den där Cudan såg jag dagen innan PBM när den var hos Persåker och den är likafin i motorrummet, under, inuti och utanpå.
Lite vad Jöran Persåker skrev om den: Juli 4 Ballaste Mopar Bilen Domare Professorn Olof Svenningsson Vinnare Jocke Cedergren Strängnäs Plymouth Cuda 1974 572 HEMI 5 pet FOTNOT denna Cuda var på Big Meet i Västerås lite senare, råkade VINNA BestIn Show !!!!! Frän inredning Bra bakparti Vilka Lampor!!!
/Benny
Vet inte exakt än hur planerna ser ut men jag har inte semester den veckan. Det jag funderar på är om jag orkar köra in på området någon av dagarna eller om jag tänker cruisa och sen hänga på parkeringen...
Hur ser dina planer ut. Menar du samåka = åka bredvid varandra på motorvägen? Eller tänkte du vara i min backspegel?
I love being a nobody - because nobody is perfect.
Jag kommer såklart, med 142an å motivlackade husvagnen om den orkar dra den så långt. moppen får hänga med också, förmodligen det snabbaste färdmedlet på kvällen i västerås på power meet
Vet inte exakt än hur planerna ser ut men jag har inte semester den veckan. Det jag funderar på är om jag orkar köra in på området någon av dagarna eller om jag tänker cruisa och sen hänga på parkeringen...
Hur ser dina planer ut. Menar du samåka = åka bredvid varandra på motorvägen? Eller tänkte du vara i min backspegel?
Visst om du tänker ha din backspegel i min bil så:D
Ja åka dit samtidigt, drar på torsdag morgon och bor där på hotell till söndag. parkerar inne på området.
Hotell... vafan, nej inte min grej - bilar hellre mellan faktiskt med kids hemma osv. Och inte för att var "såndär" så har jag åkt snabbre än dig på strippen
Senast redigerat av kameramannen (25 juni 2013)
I love being a nobody - because nobody is perfect.
Hotell... vafan, nej inte min grej - bilar hellre mellan faktiskt med kids hemma osv. Och inte för att var "såndär" så har jag åkt snabbre än dig på strippen
Fast min bil har varit rullande 90% mer. Man kör inte ifrån någon med en garage vagn:D