A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
1 juli 2013
Snygg Crown Vicke! Är det en äkta P71?
Jag kommer naturligtvis köra runt som fan med min T-bird. Börjar redan idag med Westerqvarn träff, imorrn är det väl meka och göra den fin och onsdag är det cruising time!
Kameramannen: På hälla kan du parkera när som helst på dygnet. Jag brukar åka dit och åka därifrån hela tiden på lördagskvällen. Det är inga problem alls att hitta parkeringsplats där
Jag kommer naturligtvis köra runt som fan med min T-bird. Börjar redan idag med Westerqvarn träff, imorrn är det väl meka och göra den fin och onsdag är det cruising time!
Kameramannen: På hälla kan du parkera när som helst på dygnet. Jag brukar åka dit och åka därifrån hela tiden på lördagskvällen. Det är inga problem alls att hitta parkeringsplats där
Tackar, Japp en äkta. Tidigare tjänstgjort som befälsbil i West Virgina.
Joo, kör dragare så det är ju så, inte så man vill låta någon tattare styra ens bil för man ska ha ledigt utan pröjs direkt, kanske nästa år när jag har betald semester så kanske det kan gå... (eller inte) hahaha!
Bara att hoppas!!
Jag har tagit arbetstidsförkortning to-fre och eftersom jag bara jobbar mån-fre så löser det sig. /Benny
dom flesta jobbar mån-fre hade tänkt från början att dra dit efter kneget på fredagen, men lär sluta runt 15-16 och eftersom man kliver upp 03 så lär man vara lite trötter på kvällen, så tog lördagen iställe
jag tänkte åka ner fredag morgon å då börja jag 00,00 å slutar runt 08,00 lite får man ju härda ut för en helg får vila på jobbet sen igen:P